Me eerste GrandSeiko.
Ik heb net mijn eerste bod gedaan op een longines master collection tripple calender. Moet wel uit nieuw zeeland komen dus even kijken wat de verzendkosten er van zullen zijn.
Ps: mocht iemand ervaring hebben met dergelijke aankopen op chrono24, ik hoor graag tips.
Heb dit namelijk nog nooit gedaan, altijd horloges gekocht die ik zelf eerst ook in de handen heb gehouden.
Erg mooi horloge.
Ik vind de wijzers van grand seiko zo mooi, heel subtiel maar elegant.
Geweldige kunstwerkjes die klokken van GS
Zoals op elk dergelijk koop platfrom geldt de regel. “Buy the seller”
Oftewel, kijk vooral naar WIE het aanbiedt, de recensies, ervaringen etc.
Laat je niet verleiden door het horloge, maar let op de verkoper.
Ook bij chrono24 kun je er dus niet vanuit gaan dat het goed zit? En enig idee hoe de hulp is als er sprake is van oplichting? Stel t horloge wordt niet opgestuurd?
Horloge was niet op voorraad dus besteld zonder te zien. Hoop binnenkort het horloge op te kunnen halen. Dus ben benieuwd.
De keren dan ik een horloge kocht via Chrono24 waren goed, maar volgens mij kleven er op dit soort platformen altijd risico’s aan.

enig idee hoe de hulp is als er sprake is van oplichting?
Nooit gebruik van hoeven maken gelukkig.
Ze claimen dit, maar heb de kleine lettertje niet gelezen.
Aan de andere kant, als de verkoper goeie reviews heeft, veel verkopen, sommige hebben zelfs de “chrono certified” stempel.
Meeste gaat vast goed, maar blijf scherp is mijn advies
Altijd betalen met een creditcard. Bij gedonder kan je hun inschakelen.
Prachtig horloge !!!
Veel draagplezier.
Sweet✌️
Nice shot🙏
Morgen mijn 1e aankoop van het jaar ophalen.
Ik laat jullie nog even in spanning.
Vorige week binnen! de citizen tsuyosa! Ik weet dat de meningen verdeeld zijn maar mijn mening is dat het een mooi horloge is maar ik vind het bandje toch een beetje goedkoop aanvoelen… Desalniettemin zou ik toch nog m wel misschien een gele erbij willen hebben ook:yum: of een Tiffany blue… of beide

citizen tsuyosa
Heb deze ook al een tijdje op mijn radar
Vind combi goud met dat donkere rood
Zeer geslaagd
Vind ik ook zeker! Echter had ik hem wat gouder verwacht wat geler zeg maar… Maar het is rose goud