Eerste horloge

Bedankt voor uw reactie! Ik ga het advies zeker opvolgen

1 like

Bedankt voor uw advies ga er zeker gebruik van maken

1 like

Kijk ook eens naar Citizen Eco-drive aangezien je een G-shock kwarts hebtā€¦ Bij de Citizen Eco-drive word de batterij opgeladen door alle soorten van licht en hoef je vaak pas na 25 jaar of meer de accu vervangenā€¦

1 like

Easy: seiko skx007 (42mm) of skx013 (38mm)ā€¦veel draagplezier!

2 likes

Of zoiets uit het blauwe gedeelte. Heb gelijk top spul wat ook tegen een stootje kan. Met zijn 40 mm ideaal voor elke pols. Heb je nog wat tientjes van de 400 euro over.

2 likes

Ja jongens, ik zoek ff snel een plaatje van een Seiko 5, als voorbeeld.
Ken niet alle Seiko 5 modellen uit mn hoofdā€¦
Het is totaal niet relevant voor deze discussie of dit plaatje nou een mumbai is of origineel.
Denk je echt dat TS precies deze Seiko 5 gaat aanschaffen als hij besluit een Seiko 5 aan te schaffen ?
En of deze tegen een stootje kan ? Dan moet hij nog een G Shock nemenā€¦

Maarre, ik gooi het Mumbai Seiko 5 fotootje er wel uit.
Excuses voor mn reactie, ben niet in de stemming.

1 like

https://www.juwelierswebshop.nl/seiko-horloges/seiko-5-sports-automatic/

1 like

Hey @Marc1994 ,

je kunt ook op zoek gaan naar een Certina DS. Je zit al op het forum dus ik ga er vanuit dat je een liefhebber gaat worden. Een Certina is een Zwitsers horloge. DS staat voor Double Security. Ze hebben naast een schokabsorberend ophangingsysteem voor het uurwerk, een versterkte kast en saffier glas. Om daar een kras op te krijgen moet je wel wat moeite voor doen.

Ze hebben diverse modellen en daar zitten hele mooie bij.

1 like

Wat is de omtrek van je pols?

1 like

Deze zijn tof. Misschien dat online nog een actiecode in omloop is voor nog meer korting.

https://www.invictastores.eu/nl/heren/invicta-pro-diver-30414-herenhorloge-47mm/

1 like

Ah leuk te zien die G-schock ook mijn eerste horloge. Zeker geschikt voor tijdens werk waarbij het een stootje kan verwachten. Zelf gebruik ik hem enkel in dat soort situaties nog maar. De Seiko 5 is idd een leuk eerste horloge om te beginnen met mechanische uurwerken is mijn idee. Zelf ben ik er nu voor aan het kijken. Omdat het klein genoeg is om dagelijks te dragen. En omdat een kras erop niet als het einde van de wereld zal voelen.

Echter voor werk waarbij je horloge tegen een stootje moet kunnen zou ik deze blijven dragen. En daarbuiten dan een nieuwe aanwinst dragen.

1 like