Als de SARX035 echt zo moois is dan is er wellicht qua looks geen behoefte meer aan de GS
Ik verwacht binnenkrt wel wat foto´s van het vergelijk SARX033-035 hier op het forum
Loopt op WUS een interessante discussie over het prijspunt van nieuwe SARX-en
Yen staat fors hoger t.o.v. de dollar, wordt dus redelijk geklaagd. Anyway… eerst maar irl zien.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ook mooi
Weer een knaller! En een schitterende band met die horizontale facetranden. Ik verwacht dat die erg comfortabel gaat zitten.
Enfin, volgende week horen we het van je.
Zitten er trouwens geen lume op de GS modellen?
Enig idee waarom ze dit op de GS reeks dit niet zoveel doen?
dat is echt een puike band
ik heb hem toen gezien toen @Number4 hem had, en ik had op dat moment mijn Tag Heuer Caliber 5 nog, natuurlijk was de bracelet van de Tag Heuer beter maar die Seiko kwam echt een heel eind (75% a 80%) in de buurt en dat op een prijsniveau van een derde… dat is gewoon top natuurlijk
Gaaf ding! Ik twijfel, zelfs na het zien van deze review, nog steeds wel over of ik die blauwe wijzers nou mooi vind of niet. Misschien dat de 033 nog mooier zou zijn met alleen de blauwe secondewijzer en dan de uren- en minutenwijzer van de 035. Zou ik wel 'ns willen zien.
Wel ontzettend mooie detaillering. Echt te gek hoe het logo is opgelegd; inderdaad zoals reviewer het noemt alsof het ‘zweeft boven de wijzerplaat’; geldt trouwens ook voor de indexen.
Vind dit een behoorlijk spectaculair horloge en je gaat je afvragen of je zoveel meer wil uitgeven voor een GS, die dan vergeleken veel Zwitserse ‘premium’ merken eigenlijk ook al een ‘koopje’ is, voor wat je ervoor krijgt. Ja, ze zijn goed bezig, daar in Japan!
@Tuur1968 dank voor het delen en kijk uit naar jouw review!
Denk dat er op termijn de mogelijkheid bestaat om de uur en minutenwijzer van de 035 te plaatsen op de 033
Is zeker iets dat in mijn hoofd zit mocht heb blauw tegenvallen
mooi horloge , echt mooi
Erg mooi Seiko JDM weer! De band zoals op de SDGM is inderdaad spectaculair mooi. De facetranden en sunburst dial van de kast van de SDGM spreken mij echter toch meer aan. Ik las overigens op WUS dat de SDGM serie binnenkort discontinued zal zijn.
Ja, zwevende logo’s zijn te gek!

De witte gaat het voor mij niet worden vermoed ik maar de zwarte zou ik nog best een kunnen gaan kopen aangezien deze mijn negatieve punten van de sdgm003 wegneemt. Eerst maar even wat meer foto’s en indrukken gaan zien.
euh…
Haha
Ik vind hem overigens prachtig. Eens even bedenken of ik daar achthonderd ballen op ga stuk slaan.