Sow die is mooi. Denk dat deze ook maar op mijn wishlist komt dan. Proficiat met de nieuwe aanwinst en veel plezier ervan
Hoe zit het ook alweer met het overhangen van het horloge?
Ik heb een klein beetje het gevoel dat mijn SARX035 ietwat naar de buitenkant op de pols gaat hangen, niet erg overdreven maar ik moet hem telkens weer even op z’n plek schudden.
Ik heb die vraag al ooit eens eerder voorbij zien komen en met de zoekfunctie kwam ik hier terecht.
Hoe is de stelling ook alweer? Moet je nu meer schakels aan de onderzijde hebben van je horloge? Dus onder de 6 of meer aan de bovenzijde, boven de 12 om dit fenomeen een beetje tegen te gaan?
Alvast bedankt voor jullie reply, prettig weekend alvast.
Onderzijde moet korter zijn, dus minder schakel aan 6 kant.
Groeten
Rutger
Is helemaal niet zo groot en fors, 41mm valt wel mee toch ?
Het ziet er live fantastisch uit
Bedankt
Hij heeft 6 schakels onder en 6,5 boven, hmmm eens proberen met 5,5 onder en 7 boven maar dan zit het slotje niet meer netjes in het midden van de pols. Zou het wat uitmaken met die vlakke slotjes op deze banden van de Sarx?
Misschien een rare vraag, maar past die bracelet ook op een skx007? lijkt mij wel een colle combi als hij zou passen.
Als de sluiting precies in het midden valt en de band is iets te ruim is gaat ie hangen. Dan dus minder schakels aan de onderkant, bij de 6, blijft het horloge mooi op je pols liggen. Hangt natuurlijk wel af van het horloge en je pols:stuck_out_tongue:
Groeten
Rutger
Suc6
Groeten
Rutger
Dank voor het kicken van deze, wat een prachtklok :-).
Heeft de band van de Sarx standaard halve links? Ik vond geen goede fijnafstelling bij mijn Sarb033. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de fijnafstelling van de Sarx ook nog te wensen over laat. Klopt dit?
Ja, dit is ook de enige optie, er zit geen fijnafstelling in de gesp.
Zeer vervelend bij momenten, bij mij zat ie net een beetje te los om de pols, na wat meet- en rekenwerk erachter gekomen dat de halve schakels toch net iets groter zijn dan de helft van een normale schakel.
Op deze manier dan maar geprobeerd en dat zat dan iets beter maar van zodra het wat warmer wordt voel je toch weer dat ie net iets te strak zit.
Een klein gaatje erbij boren in de sluiting is ook geen optie, eigenlijk nog twee halve schakels zou mij misschien de oplossing geven om net ruim genoeg te zitten.
Blijf het toch bijzonder vinden voor horloges in die prijscategorie. Aan de andere kant blijken sommige Omega’s er ook last van te hebben, dus prijs zegt daarover ook niet zo veel.
Oei…ben benieuwd! Is volgens mij dezelfde als de SARY055 maar dan zwarte wijzerplaat?
anderhalf jaar later is deze helaas niet meer in mijn bezit
gelukkig hebben we de foto’s nog
Oh fuck…hoe kwam ik nu weer in dit topic terecht:confused:
@ROH werkt op de HF-reanimatie
Misschien wel nodig:wink: