Welkom. Ik kijk al uit naar foto’s .
Welkom Thomas!

Elektrotechniek is mijn sterkste punt al van kinds af aan vees ik alles open om te zien hoe het werkte. Zo nu en dan sleutel ik ook wel eens aan voertuigen en nog zoveel andere zaken. Echter de werking van horloges blijft mij toch steeds verbazen en zou ik me graag in verdiepen. En sorry voor mijn men dit is gewoon een plat dialect dat er moeilijk uitgaat ![]()
Ahhh… Dat wist ik niet, dat dat bestond. Ik dacht altijd dat 't auto-correct was. Zo krijg ik m’n telefoon niet zover dat hij “m’n” en “zo’n” makkelijk swiped.
Welk dialect, joh? M’n moeder was Zeeuws, en m’n vader Gronings, dus ik ben met “m’n” en “mien” opgegroeid, als opties. ![]()
Grappig, zo zat ik computers en oude radio’s altijd uit elkaar te schroeven. Ik heb daar 25 jaar lang profijt van gehad omdat ik als hardware-boer bij HP aan de bak ging, maar tegenwoordig zit ik in de software, wat ik eigenlijk ergens wel jammer vind, maar toe maar.
![]()
Welkom!

Welkom!
Zuiden des lands? Ik Google me suf en kom uit bij dialecten in Brabant en Limburg waar het klaarblijkelijk gebruikt wordt.
Leuk dat je nu echt gaat meedoen op het Horlogeforum!
Welkom hier bij HF !
Ergens uit een Oost-Vlaams boeren gehucht dat zal veel verklaren
welkom ![]()