Hoezo? Het zijn sporthorloges, dus gewoon lekker afdragen die handel.
Die mensen hebben in de jaren 30-50 hun hele reputatie opgehangen aan de hoeveelheid klappen, water en vrieskou die die dingen kunnen hebben…
Dat dus.
Die 34mm OP Olijf was op mijn 17,7 pols net een tik te klein, maar man, man, man, het is zeker de spannendste Rolex op de markt, afgezien van de Milgauss.
Dat valt tegen. Die hebben als kleine maat op dit moment veel 37-28mm, en dan nog vrij dik als het om automaten gaat, maar op een 14cm pols zou ik absoluut niet groter dan 36 gaan.
Een mint Lord Marvel van 36mm uit de jaren 60 kost wat, maar zou wel weer beter werken wat mij betreft.
Ja klopt, die GSjes zijn inderdaad aan de … chubby kant. Gezellige rondingen.
Vandaar dat er ergens ook een GS quartz naar mij onderweg is, dan heb je én de mooie afwerking én iets dat overal onderpast. Ik heb er wel geen idee van hoe zo’n 37mm GS past om een pols van 14-15cm.
Eigenlijk … Jeroen heeft de ideale polsen om vintage horloges te dragen vind ik.
Dank voor het warme welkom en de suggesties, ik zal er eens goed mijn gedachten over laten gaan
Welkom! Kijk ook eens naar de Explorer I van 36mm!
Welkom, Jeroen! En dat gaat vast een heel mooie Rolex worden, zeker weten!
Wat je ook kiest … eerst passen !!!
Welkom op het Horloge Forum, Rolex heeft hele mooie horloges in geschikte afmetingen😀. Veel plezier hier gewenst en benieuwd naar jouw “ervaren” Seamaster!
welkom!!!