Eindelijk Citizen Orca met titanium band

Mijn BN0015-07E zou ik graag willen voorzien van een originele titanium band van Citizen.
Nieuw is deze nog te koop maar bijna net zo duur als het horloge zelf.
Niet geschoten is altijd mis. Alle tips zijn welkom.
Ook een aanbieding voor een band natuurlijk.

Alvast bedankt

1 like

Inmiddels zijn de prijzen opgelopen van plus 150 euro zonder verzending tot 225$ zonder tax en transport.

Ik heb een email naar Citizen gestuurd met de vraag of zij deze nog leveren en wonder boven wonder heeft Citizen Nederland er nog een op voorraad.

Ik moest hem wel via een dealer bestellen met part nummer 59-S02374 bij prijsopgave blijkt het mee te vallen 102€ dus toch maar besteld.
Nu is het nog even afwachten tot deze geleverd is.

3 likes

Inmiddels een week of drie verder ben ik zo vrij geweest om de rubriek van gezocht naar algemeen te verplaatsen.
Vandaag was de band binnen. Rubber eraf en titanium erop en natuurlijk foto’s.

Al met al na een jaar heb ik een blauwe Orca met titanium band. Mag volgende maand mee op vakantie naar Thailand.

14 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Zeer gaaf :ok_hand::grinning: …Gefeliciteerd!

1 like

Mooie combi :clap:t3:
Heb de mijne ooit van de hand gedaan ivm flipperitis. Nog spijt van.

2 likes

Ik heb een nieuwe gehad. Weer verkocht voor de dubbele prijs. Het was een horloge waar ik van droomde (bij wijze van spreken)

Maar het bandjes zat ooo zo slecht om mijn pols :sneezing_face::disappointed_relieved::cry:

1 like

Heb de band 3 schakels ingekort en zit perfect. Ondanks mijn relatief kleine polsen 17,5 cm ben je overigens nogsteeds dankbaar voor je vrijgave van jouw Orca. :+1:t2:

1 like

Aub. Gelukt in een half jaar?

1 like

Dat vindt ie vast fijn !

1 like