Eindelijk de knoop doorgehakt update

Mooi!!! En weer een seiko die ik nog niet kende…

Deze kende ik ook nog niet, mooie aankoop en veel plezier ermee

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er “pico bello” uit!!
Mooie bezel ook.
Ik wens je dan ook een sportieve tijd met deze appetijtelijke Seiko.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf hoor. Zie je niet veel. Goede verhalen over gehoord.
Veel plezier ermee :ok_hand:

Ik laat altijd sporen na, Henk, dat weet jij ook. :grinning:

1 like

Ja mijn zus ziet er - na toch alweer een half jaar - inmiddels weer wat minder beduimeld uit. Nog bedankt. Op verjaardagen vraagt men nog altijd of ze het afgelopen weekend a la @logie dronken de rododendrons is ingefietst.

2 likes

Kappen nou Ide, het waren de coniferen van de buurman

2 likes

Wát een gaaf ding. Ik zou m ook zo kopen… hebben ze nog meer waar jij hebt gekocht?

Niet dus

Heb je links gevonden hierover dan? Ik vind alleen dit:
“Satin finished and resists scratches very well (wonder if this is a non brighten version of the Brightz titanium). My only other watch which resists scratches as well is my Damasko. Even my Shogun (with the rare brightz titanium with diashield combination) is not up to par.”

Dat is dus een ervaring, maar geen naam van het materiaal/procedé. Ik vind zo ook geen Seiko specs op modelnummer. Bij mijn weten heeft Seiko maar 2 smaken verhard Ti. Ik denk dat het dan “gewoon” Diashield moet zijn. Wat harder is dan hun andere spul: Brightz Titanium.

Ziet er goed uit!!!

Mooie landmaster Daddel, geniet ervan!

Dank mannen, de Sailcloth van Monkeyswag is al onderweg :wink:

1 like

Geen Dia-Shield, dat is zeker, maar een groot liefhebber op TZ-UK die er al aardig wat in zijn bezit heeft gehad, en nog steeds, heeft dezelfde ervaringen, na jaren lang gebruik weinig gebruikssporen.

Hoe dan ook, we gaan het zien, deze gaat voorlopig nergens heen :wink:

Landmark <=> 20 bar :joy:

Mooie Seiko Daddel, geniet er van.

1 like

Zo, weer terug (helaas) van mijn veranda(tje), ik moet zeggen dat ik de rijkdommen en luxe absoluut niet gemist heb, geeft een soort van rust, alleen een broek en een paar flipflops nodig te hebben.

Maar goed, de SBDW005 zit op de sailcloth van Monkeyswag, ik ben niet zo van de stalen of in dit geval titanium banden.

3 likes