Definition of beat a dead horse
chiefly US, informal
1: to keep talking about a subject that has already been discussed or decided
I don’t mean to beat a dead horse, but I still don’t understand what happened.
Weet je, als een vakantie-beater-diver zou ik dan nog liever een Tisell Vintage Submersible nemen.
Voor rond de 250 ballen heb je dan sowieso een Miyota 90S5 uurwerk, domed saffier met AR coating en een ceramic bezel in een hommage kast van 40mm. Hoef je niks meer te modden.
Aangezien ik zelf een beetje klaar ben met Mercedes hands, doe ik dat niet, maar goed, 't is een optie.
Ben eigenlijk wel verbaast dat er nog geen video review van het horloge is gemaakt - toevallig nog plannen voor? Denk dat je daarmee nog wat meer inschrijvingen op de inkoopactie kunnen genereren.
Wanneer Invicta mij eentje toestuurt of mij de eer geeft om hem als eerste te ontvangen dan maak ik met alle liefde een filmpje. Maar daar hebben we het nog niet over gehad.
Nu ben ik overigens al bekend met Invicta. Ook met dit uurwerk, en van hen andere horloges met ongeveer dezelfde omvang. Dus ik zou hier prima iets over kunnen zeggen.
Ik ben ook bezig met meer over de geschiedenis van Invicta. Heb alleen tot nu toe zo weinig tijd, ik heb zoveel in de wachtrij… horloge collectie reviews (helaas gebaseerd op foto’s), maar ook horloge reviews uit eigen collectie (zowel moderne als vintage), stukjes op website, in december Invicta fandag (moet nog steeds filmpje in elkaar zetten), etc etc…