Eindelijk een homerun voor Invicta? Pro Diver 1953

Voor 4.959,5 euro aan horloges Nederland mee innemen… geloof dat ik dan wel een mark up moet gaan hanteren om de invoerbelasting te dekken :sweat_smile: :laughing:

1 like

Ik heb eerder een cynisch oordeel gegeven over dit horloge. Geen reden om dit te herzien :wink:
Maar ik vind het wel heel leuk om te zien hoevelen het een schot in de roos vinden. Daarom, veel succes met de inkoopactie :+1:

3 likes

Inderdaad. Vandaag nog contact over gehad. Zijn er mensen die een custom made stikker op de caseback zouden willen?:grimacing:

1 like

Bravo! :clap:
Ik ben er klaar mee en ga schonen.

Vanaf hier alleen nog on topic en op het onderwerp reageren.
Op de man, off topic of ander gezeur is meteen douchen!

9 likes

Ik vraag mij af wat het zou kosten om op dit horloge een keramische bezel en saffier glas te plaatsen. Iemand enig idee wat dat zou kunnen kosten?

Geef Invicta een kans en wacht even af hoe het horloge IRL is :smile:

Maar een bezel is 30 euro en een glas… (?)

1 like

Je gaat toch geen keramische bezel plaatsen? Dat poremt voor geen meter op een vintage stijl kast en plaat. Volgens mij heb je een bezel en keramische insert nodig. Voor vostoks ben je dan rond de 30 kwijt.

Saffierglaasje vervangen is niet duur als je het zelf kunt… en anders zo’n 25-50 euro.

2 likes

Ik bedoelde inderdaad een bezel insert, excuus!:sweat_smile:

Ik kan overigens geen glaasje vervangen. Heb geen idee hoe dat moet.

Je hebt gelijk. Ik ga Invicta eerst ook een kans geven!:ok_hand:t2: Het is niet zo dat ik nu al die spullen ga aanschaffen en direct aan de slag ga wanneer ik dat horloge thuis heb gekregen. :slight_smile:

Zit een enorm verschil tussen de vintage looks en keramisch. glimt enorm.

1 like

Weet iemand de lug width? Want ik zou hem graag op een nato zetten. Maar op de foto van iemand anders die dat ook heeft gedaan zit er een dikke milimeter tussen, wat er niet zo tof uitziet.

Er zijn natos in alle maten. Vast 1 die past.

Volgens watchuseek forum 20mm.

De fit van de nato is droef inderdaad. wel mooie combinatie afgezien van de fit.

1 like

Ben zelf benieuwd hoe het zit met een leren bandje

Beste @tompj, Ieder heeft zo zijn reden. Ik heb niet zo veel met duikers en heb er dus geen. Voor mij misschien wel leuk om deze eens om te doen, want ik vind ‘m mooi en de prijs lijkt mij -gezien de specificaties- gunstig. Dat ‘ie nogal lijkt op een merk dat zich ‘onderscheidt’ met een jaarlijkse
‘exclusieve’ productie van 800.000 horloges vind ik volstrekt onbelangrijk. Als dat een criterium zou zijn kunnen de etalages voor een groot deel worden leeggemaakt. I’m in (WoW @chillekasper, een echte Invicta😀)

7 likes

Veel info en foto materiaal op WUS … :+1::grinning:

https://forums.watchuseek.com/f71/sweet-new-invicta-vintage-diver-just-released-5126779.html

2 likes

1.100.000 stuks per jaar toch ?

1 like

1.100.000 stuks per jaar toch ?
[/quote]

Dat verspreidt zich sneller dan het Corona-virus

4 likes

Nog steeds niets op voorraad…

1 like