Krijg je eindelijk wat meer en behoorlijke reacties
Prachtig! Ik zou de leren band er altijd oplaten. Staat erg chique en tegelijkertijd netjes. Gefeliciteerd er mee!
Fantastisch horloge, met een afgrijselijke metalen band. Hij past er wel bij hoor, maar ik vind bij een horloge met zoān klassieke uitstraling leer gewoon mooier.
Maar met de leren band vind ik hem echt geweldig! Veel plezier ermee, en als jij die stalen band wel mooi vind draag je die toch ook gewoon. Zoals je aan de reacties hierboven al ziet: smaken verschillen nou eenmaal.
Gerard
Mooie stalen band
I love steel
Lederen bandjes gaan toch maar rotten enzo
Gefeliciteerd! Ik zou hem altijd met een leren band dragen.
Gerwin
Prachtig! Ik kende het merk niet direct, dus bedankt voor de tip!
Mooie stalen band ook. Eens niet zoān 13 in een dozijn band wat dit horloge karakter geeft.
Een geweldig mooie Eberhard. (TU) Ik heb er een tijdje geleden eens naar gekeken maar eh ā¦de $$$
Helaas zien we Eberhard hier niet zo heel veel voorbij komen, ( de traversetole vitre staat ook nog op mijn lijstje. ( )
Eberhard is een mooi merk, en zeker bij dit model klopt alles⦠Goede keuze, en heel veel draagplezier.
gr,
Hans Mennink
Leuk om alle reacties te lezen. Toch altijd bevredigend als anderen je nieuwe aanwinst ook mooi vinden.
Ook is het leuk te lezen dat iedereen toch wel zijn eigen mening heeft m.b.t. het staal of leer.
Ik zelf vind de lederen band er het beste bij passen. In de zomer op vakantie op het terras zal de stalen band zijn werk moeten doen. Het leukst vind ik dat het horloge een geheel ander gezicht krijgt met een stalen/lederen band.
Afijn, bedankt voor de leuke reacties!!
Mooi?! Ik vind 'm schitterend! Echt een heel strak model, zeker met de leren band. Staal vind ik een heel stuk minder: haalt de hele klassieke ālookā weg.
Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken.
Heel netjes, van harte en veel plezier ermee.
Prachtig!
Vooral met de lederen band, laat die er maar aanzitten.
Who needs bling-bling??
Zo dat pas mooi, dat zier er goed uit. Persoonlijk zou ik voor n zwarte matte leren band gaan, maar ik hoef niet te kiezen.
Veel draagplezier met je aanwinst. gr John
Een erg mooi horloge.
Veel plezier er van, Biddle.
ik heb het gecheckt
het "ventilatortje " zoals hier eerder beschreven wordt gebruikt voor de chronofuncties.
ik zag hem liggen en toen moest ik toch even zelf bekijken⦠en met lerenband is het zeker een super klok (tu)
de foto van de achterkant is zeker goed gelukt , al zag ik ālifeā dat de rotor nu een mooi deel v/h uurwerk bedekt.
Precies klopt helemaal! Je ziet hem ook netjes verspringen als je de Chronometer bedient.
Wat een netjes horloge!! Echt het heeft iets weg van een Maurice Lacroix en een Vacheron Constatin, maar natuurlijk blijft het het echte merk, dus niet vergelijken, ziet er heel netjes uit!