Eindelijk is ie binnen ! ( TH Monaco )

die wil ik ook! Wat een topklok, echt prachtig!

Mooi Marc. Geniet ervan!

Leuke klok maarre… gewéldige handschoenen!!

Jur Schreef:

Leuke klok maarre… gewéldige handschoenen!!

:smiley: :smiley: :smiley:

Da’s geen snobisme hoor, ben ook geen yuppie.
Maare…ontzettend handig in de zomer als je auto een halve dag in de zon heeft gestaan en je het stuur amper kan vasthouden.
Dan trek ik deze aan ! :wink: (tu)

Maar als ik nog es een wagen koop, is het wellicht eentje met een solar roof ( zonnepanelen ) - dat ervoor zorgt dat de airco de temperatuur binnen de perken kan houden als het baasje weg is.
Weet je meteen waarmee ik nu rij :wink:

Zal een Saab cabrio, A5 of klassieker zijn (MG?) zijn. De andere cabrio’s vind ik al snel dames-auto’s, haha.
Maarre… vanwaar komen de handschoenen? Die wil ik ook!
Jur

Mooie race handschoenen…:slight_smile:

Ziet er scherp uit! Gefeliciteerd met dit icoon :slight_smile:

Klassieker, gefeliciteerd. Ga je nu ook de andere hobby van Heisenberg uit oefenen :wink:

Prachtig Marc, gefeliciteerd (tu)

Amen!!

Al eerder gezegd: schitterend!

Cool Marc! (tu)

Echt dé mooiste uitvoering van de TAG Monaco!

Groet, Glenn

proficiat Marc. Prachtig horloge.

Mooi. Heb er ooit eens een gekocht voor een kennis (hier via het forum) en was zeer positief verbaasd van kwaliteit en uitstraling toen ik hem in handen had. Gefeliciteerd!

Schitterend horloge! Ben nu wel nieuwsgierig naar de auto…

Mooi horloge! Ik vrees dat de auto een Toyota betreft. Als het nou ook nog een Prius is hebben we het wel een beetje over tang/varken of beauty/beast.

Combinatie is perfect!

Gefeliciteerd met deze super aanwinst.

gr Ron

Prachtig horloge!:} Echt schitterend, en die handschoenen passen er eigenlijk wel bij vind ik… :smiley:

Oh en je rijdt dus een Prius als ik me niet vergis? :wink: Oude huurder van ons had het ook icm dat zonnedak enzo. Is toch wel een geweldige uitvinding! Gewoon meteen al in een koele auto stappen… Heerlijk lijkt het me.

Prachtig horloge , nen klassieker , geniet er van!

Klassieker. Prachtig horloge, mooie maat, mooie historie, alles goed (tu).