Eindelijk mijn Alpha Planet Ocean hommage

je mening mag je op zich wel voor je houden. Geen toegevoegde waarde. Laat deze man toch lekker genieten van zijn horloge(s). Daar draait het toch allemaal om? of niet? of moeten we alleen voldoen aan het ‘‘laten zien dat we het kunnen betalen’’ of anders gewoon niets?

fijne dag.

5 likes

@Freek_Palme Veel plezier ermee!

1 like

Het is niet op de persoon gericht. Wat hij draagt is zijn eigen keuze. Je moet eens weten wat ik in m’n verzameling heb :blush:
Maar meer op de mensen die altijd hun mond vol hebben van replica’s en wat voor crimineel iemand je dan wel niet bent. Maar die dit soort merken en na-aperij niet afwijzen. Terwijl het in wezen hetzelfde is. Uit waarschijnlijk dezelfde fabrieken.

Maar goed. Ik wilde geen discussie uitlokken. Ik wilde alleen m’n mening plaatsen.

Verder veel plezier met het horloge.
En mocht het je ooit lukken: koop het origineel.
Ik heb het ook gedaan na eerst de replica gehad te hebben. En blij dat ik het origineel heb gekocht. Het is t waard.

pas maar op. worden ook steeds duurder

ik wou net zeggen, wat een watje zeg die vent. wellicht dat hij dacht hey ken ik hem niet toevallig? :rofl:

Ik ook!
Volgende week even wegbrengen voor een onderhoudsbeurt, wordt wel tijd na 11 jaar (waarvan 3,5 jaar in mijn bezit).
Nog steeds heel blij mee :muscle:.

1 like

Thanks, @Petteflet :+1::hugs:

Dank je, @Watchlover7 :hugs::+1: