Mooi! Welkom bij de THBB club!
Behoorlijk wat red uitvoeringen hier. Iemand al de blue versie ?
Mooi! Welkom bij de THBB club!
Behoorlijk wat red uitvoeringen hier. Iemand al de blue versie ?
Wederom iedereen bedankt voor de leuke reacties.
@CvK.
Het is niets wetenschappelijks natuurlijk maar ik vind dat de Explorer meer onzichtbaar draagt, oftewel die doe ik om en ben dan wel een beetje het gevoel kwijt dat ik een horloge draag… Vind ik persoonlijk wel lekker.
De Tudor heb ik nu 4 dagen om en daar heb ik dus wel het gevoel bij dat ik wat om de pols heb.
Geen probleem ofzo maar hij is wat voelbaarder aanwezig.
Kan komen omdat hij wat groter is, kan ook komen door het lederen bandje… Dat geeft toch meer gevoel van ‘schuren’ dan een metalen band.
Persoonlijk gevoel en mening in ieder geval.
Desalniettemin draagt hij verder heerlijk, is goed afleesbaar, en geeft nog steeds dat ‘happy’ gevoel als ik op mijn pols kijk…
Pieter.
Mooie klok, hoor!
Veel plezier ermee!
Ik vind het een prachtig horloge, maar waarom moet er zo pontificaal op de dial vermeld worden dat hij self winding is met rotor? Zou wat mij betreft ietsje bescheidener mogen. Ik wens je veel draagplezier toe!
Groeten,
René :)-D
Ik vind het een prachtig horloge, maar waarom moet
er zo pontificaal op de dial vermeld worden dat
hij self winding is met rotor? Zou wat mij betreft
ietsje bescheidener mogen.
n historisch iets

ze hebben zelfs t oude roosje gebruikt, omdat t huidige logo imho ook op n schild lijkt, zoals in t rood op de doos staat.
Renato_55 Schreef:
Ik vind het een prachtig horloge, maar waarom
moet
er zo pontificaal op de dial vermeld worden dat
hij self winding is met rotor? Zou wat mij
betreft
ietsje bescheidener mogen.n historisch iets
http://puretime-asia.com/published/publicdata/PTWW
EBASYST/attachments/SC/products_pictures/Rolex-201
1-09-08-09-02_enl.jpgze hebben zelfs t oude roosje gebruikt, omdat t
huidige logo imho ook op n schild lijkt, zoals in
t rood op de doos staat.
ik geloof graag dat vanuit historisch perspectief traditioneel wordt ontworpen, maar of het mooi is?
ja, is mooi. 
Wat een prachtig Horloge die Tudor. Vind de vintage look echt gaaf.
Klopt het dat veel mensen richting Maastricht komen voor horloges? Hoor dit namelijk vaker.
Ik heb het geluk dat ik elke dag langs Filipucci, Vossen, Steiner etc kan lopen 
Wat heeft een man dan nog meer te wensen. Prachtig! Geniet van elk moment :}
Filipucci is toch de juwelier die 2 overvaller uit de winkel heeft gejaagd!?
Goede bezig!
prachtige klok…toch ook maar eens naar kijken.
De wijzerplaat is inderdaad geheel in ‘ouderwetse’ staat gemaakt.
Persoonlijk vind ik het juist wel mooi die tekst, weer eens wat anders…
Wat ik wel mis is het “official certified chronometer” tekst-verhaaltje, maar ja… Dan zal het ook wel niet zo zijn 
@Myspeedyworld
Op de één of andere manier is Maastricht (in ieder geval in mijn ogen ook) een beetje de horloge-snoep-stad van Nederland.
Komt denk ik door het gezellige terras centrum en de goede horlogezaken.
Is gewoon altijd wel gezellig en leuk en heerlijk om rond te struinen langs de diverse vitrines.
@cliogek
Bij Filipucci is het inderdaad een tijd terug weer raak geweest ja…
Een andere keer was het bij Juwelier Burger, maar die staat dan wel bekend als de sheriff van Maastricht ! , overigens beide zaken zijn super!
Pieter.
ik geloof graag dat vanuit historisch perspectief
traditioneel wordt ontworpen, maar of het mooi is?
das natuurlijk persoonlijk. zo vind ik t nieuwe logo leuker dat t ouwe. nemen wij toch lekker de pelagos 
Ik moet nog heel veel leren kennen; Ik vind 'm top - Proficiat!
Rode versie komt wat mij betreft het beste tot zijn recht op die vintage lederen band… Proficiat!
Kun je eens twee foto’s plaatsen? Heb de laatste foto opgeslagen en bij deze mijn wishlist aangepast:
1 Rolex explorer (was eerst Sub 14060)
2 Tudor black bay… Sorry wel op staal
3 Breitling top time
Collectie gaat redelijk wijken waarschijnlijk. Hou alleen mijn Omega Bumper 18kt en Seiko sportura.
Foto’s plaatsen… Maar natuurlijk 
Van de Explorer heb ik er even snel twee gekozen die voorhanden waren,
Die van de Tudor is even geleend van het internet, aangezien ik hem alleen op leder heb.
Als je bepaalde foto’s ofzo wil zien, ‘special requests’ om het zo maar te zeggen, stuur ff een PB dan…
Pieter.