WoW, wat een schoonheid
Zeer mooie seamaster en een geweldige collectie, proficiat!
Prachtig man! Ook knap dat je zoveel geduld op kunt brengen! Lag het aan de capaciteit bij schaap en Citroën of moesten er onderdelen besteld worden?
Prachtig!
Dankjewel. De medewerker bij Schaap & Citroen gaf aan dat de wachttijden bij het service centrum van Omega gewoon lang zijn. Je moet gauw rekenen op 20 weken.
Super fraai
Zo wat een bijzonder mooi horloge, ik kon hem nog niet en daar baal ik van achteraf
Die wijzers de gebruikte kleuren, verhoudingen, de band en de sluiting zijn echt allemaal even mooi.
Wat een mooi ding zeg
Dankjewel. Ik kom er gaandeweg steeds meer achter dat het een zeldzame Seamaster is. Superfraaie verhoudingen met de geïntegreerde armband.
Ik zag dat er een op C24 staat…
Er is blijkbaar iets gelijkaardig met Cosmic op de dial, maar die is minder tool/serieus als de jouwe.
Prachtige Seamaster En een prachtige Seamaster collectie
zeer uniek.
Ik ook vrij snel na jouw topic te hebben gelezen maar ik sla even over
Ja, ik zag het ook
Supergaaf horloge, dat “bonkige”
En wat een prachtige collectie
Heel fraai, is een mooie versie van de Seamaster.
Dank jullie wel. Ook vandaag weer om de pols. Draagt heerlijk moet ik zeggen.
Goed weekend allemaal!
Zat al helemaal in de genieten modus toen ik je verhaal las van de zeldzame Omega Seamaster terug van revisie. Schitterende Seamaster. En goed in beeld gebracht. En dan vervolgens BOEM. Dan komt je verzameling in beeld. In een woord GEWELDIG!
Ben zelf ook een Omega en Seamaster fan. En gek genoeg niet een dezelfde. Heb de Peter Blake Automatic. Een plaatje van wat er nog meer te koop is. Ook Seamaster maar met een iets andere uitstraling.
Dankjewel voor je leuke reactie. Het leuke van Omega vind ik de grote variaties door de jaren heen. Helaas moet ik mij beperken en hou het bij de Seamasters , maar wat een mooi spul hebben ze gemaakt. Ook jouw Omega is gewoon fantastisch! Schitterend model! Wordt ik helemaal blij van.
Wat Een Set! Prachtig!
Prachtige collectie Het onderhavige horloge is kloek ,stevig ,stoer en ik dacht best wel als een “blok “ om de pols te zitten …super dus !