El_penumbra

Na iets te hebben gekocht van Alex, koopt hij nu een Seiko van mij. Deal was snel gesloten helemaal top dus.

1 like

Prima deal met Alex. Snel en no-nonsense.
Psst, ik heb nog een horloge te koop @El_penumbra
:joy:

1 like

@El_penumbra heeft mij gewoon aan mijn droom horloge geholpen.

Thnx man topper, wordt genieten! :+1::+1::+1:

1 like

Naar aanleiding van de review van @ElChueco (die vertrouw ik blindelings :wink: ) contact met @El_penumbra gezocht voor (Ć©Ć©n van) mijn droom horloge(s). Al snel na wat info uitwisselen een afspraak gemaakt om bij hem thuis een Omega FOIS te bekijken. Het horloge was exact zoals beschreven en onder het genot van koffie met een stroopwafel de deal afgerond. Aanrader om zaken mee te doen :+1: Thnx Alexander!

2 likes

Vandaag voor een GS GMT naar @El_penumbra geweest om eerst te gaan passen en het gevoel te krijgenā€¦moest eerst mijn horloge nog verkopen!

2 uur later naar huis gereden met de GS :grimacing:prachtig horloge en erg leuk gebabbeld over de hobby. Bedankt en een aanrader :ok_hand:t2:

2 likes

Ik was al een tijdje op zoek naar een blauwe alpinist :mountain_snow: en kreeg een seintje van @El_penumbra dat ik die van hem wel mocht overnemen. Vandaag een heerlijke motorrit :motorcycle: door mijn mooie brabant :heart_eyes: gecombineerd met het ophalen van deze blauwe knetter! :star_struck: Hartelijke ontvangst, lekkere koffie, leuke (horloge)praat en nog een mooie travelpouch erbij gekregen :+1:t2:. Leuk zakendoen met Alexander, aanrader! :+1:t2::+1:t2:

1 like

Horloge aan El_penumbra verkocht smooth transactie en fijn contact Aanrader

1 like

Via een leuke ruildeal met @El_penumbra heb ik nu een prachtig nieuw horloge.
Contact was heel prettig met Alex, maar ook met zijn zoon, die de moeite heeft genomen om een uurtje of 3 in de auto te zitten om de horloges om te ruilen.
100% betrouwbaar en een absolute aanrader.
Super bedankt Alex :+1:t2:

2 likes

Prima en vlot handelen met Alexander; mijn dank wederom! :slight_smile:

Afgelopen week een gave vintage GS overgenomen van Alexander @El_penumbra en dat was een uitstekende ervaring :+1:t2: We hadden wat kort tijd maar toch even bij een kop koffie over onze mooie hobby kunnen praten. Bedankt voor de prettige deal en tot een volgende keer.

Groet, Matthijs

Mijn Chronomaster heeft een nieuw thuis gevonden, nou ja bijna dan: over een week op de post, de deal was daarentegen zeer snel en solide. Veel plezier ermee alvast Alexander a.k.a. @El_penumbra

2 likes