ElChueco

M’n allereerste deal met Erik…hoe dat mogelijk is na reeds 6 jaar op het forum. :astonished: :grinning: Een pb-tje was voldoende en 10 minuten later zat ik in de auto. Zeer gastvrij ontvangen. Leuke ruil gedaan. Voor herhaling vatbaar. Thx @ElChueco :+1:

3 likes

Weer een positieve ervaring met @ElChueco! Gisterenavond een ontzettend leuke ruil gedaan en gezellig gepraat onder het genot van een alcoholvrije Wieckse (nu het nog kan: https://www.affligembeer.com/nl/nl/wieckse-stopt) aan de Lek in Vianen. :ok_hand: Warm aanbevolen! :blush: :+1:

1 like

Voel me ook verplicht mijn goede ervaring te delen! Begin dit jaar een prachtige, nieuwe LE Speedy van @ElChueco gekocht. Leuk gesprek, weliswaar onder werktijd, in de winkel in Putten! Dank!

1 like

Goede ervaring met @ElChueco. Grand Seiko overgenomen van hem. Soepel contact en fijn om
Zaken mee te doen

2 likes

Flexibel en vriendelijk, en dank voor de prachtige Oris!

1 like

Horloge gekocht van Erik. Heel prettig ontvangen bij hem en leuke kennismaking! Contact verliep heel soepel en de deal was snel rond. Aanrader! Bedankt @ElChueco en tot snel :facepunch:t2:.

1 like

Vandaag heb ik een Meistersinger van @ElChueco overgenomen en ik ben er ontzettend blij mee. Fijne & snelle communicatie en we konden de deal snel maken. Daarnaast werd ik vriendelijk ontvangen en hebben wij nog even gezellig gepraat over horloges. Zeker prettig om zaken mee te doen! :+1: :grinning:

1 like

Super aangename en vlotte deal gesloten met @ElChueco
Absolute aanrader!

2 likes

In korte tijd 2 maal met Erik @ElChueco afgesproken voor een overdracht en leuke (horloge)praat. Zeer vertrouwd ‘‘zaken’’ doen met Erik, zowel als koper en verkoper. Bedankt en tot nr 3 :ok_hand: :+1:

2 likes

Wat een top-ervaring met Erik @ElChueco :ok_hand::ok_hand:. Absolute aanrader!! Bedankt voor de Cartier!

1 like