Elke eigenaar van LAVENTURE

Oh! Die l’aventure staat al heel lang op mijn “misschien ooit een keer” lijst.

De Aigi,……. De secondenwijzer,…… zo jammer :sweat_smile:

Hier heeft Áigi inmiddels ook wel leuk alternatief voor. Ik zou zeker niet willen stellen dat Áigi probeert L’Aventure te kopiëren, maar voor wie van de stijl houdt, lijkt Áigi een erg aantrekkelijk low cost alternatief. Ook landgenoten Straum zitten in deze hoek voor minder geld.

Ja, ik heb over mn hart moeten strijken, maar blijf mn twijfels houden. Wat mij betreft is het ontwerp sterk genoeg om dergelijke gimmick niet nodig te hebben.

Die gimmick kost ze denk ik een hoop klanten, maar ik zie net op hun site dat deze al niet meer leverbaar is.
Het horloge blijft me hierdoor wel bij! En,…. Nu ik er nog eens over nadenk,…… misschien zou ik het horloge, eenmaal om de pols, zijn secondewijzer wel vergeven.

1 like

Die Aigi-gmt vind ik toch wel een leuke kleurenstelling zeg.

Off-topic: Reden ze in Irak gewoon met een Zau? In Afghanistan was dat een Patria. Zulke anekdotes doen mij toch wel goed zeg.

Zo wij ooit een thermoskan of waterkoker geruild met een AK47 op een Afghaanse politiepost. Uiteindelijk zonder gezichtsverlies maar terug geruild.

1 like

Héél mooi
Maar ook Héél duur

Op 58:20 komt 'ie voorbij gescheurd.

We reden gewoon in open MB’s met scherfwerende platen. Het was daar niet zo spannend. Afghanistan was andere koek, daar reden we inderdaad in de Patria.

1 like