Elma opknapproject

Klopt. Deze kun je volgens mij elke twintig jaar weer opknappen en dan gaat hij tot in de eeuwigheid mee.

2 likes

Hij ziet er een stuk netter uit dan die van mij. Mooi gedaan. Fijn dat ik heb kunnen helpen.

1 like

Kan hier nog steeds beroep op worden gedaan? :grimacing:

2 likes

Sure, maar dit was wel vijf jaar geleden. Ik vrees dat de stukken kurk etc. onze verhuizing niet hebben overleefd, dus een beetje afhankelijk van wat je nodig hebt. PB maar ff.

1 like

Hij staat er nog even spul en span bij Wouter :sunglasses:

3 likes

Nice! Fijn dat hij bij jou beter gebruikt wordt dan hier. :+1:

1 like

Nu kom ik wel hard in de verleiding om hetzelfde te doen met de nieuwste aanwinst hier. Ziet er allemaal wel doenbaar uit… ik ga er nog eens een nachtje over slapen. :wink:

2 likes

Deze ziet er echt heel mooi uit, het is wel veel werk hoor zo n schoonmaakmachine opknappen, en je moet uitkijken dat je niets kapot maakt qua bedrading, zeker bij het verwarmings element.

Goed hoor. Hier ga je nog jarenlang plezier van hebben, en bij elk gebruik dat voldane gevoel hem eigenhandig weer gebruiksklaar te hebben gemaakt.
Dat er maar veel mooie horloges weer een schoon 2e leven gaan krijgen!

1 like

Zeker! Maar veel werk schrikt me niet af. De bedrading is een van de redenen waarom ik het overweeg, ik moet sowieso al de stekker vervangen (want die is niet compatibel met onze Belgische stopcontacten). Maar zo’n stekker wisselen kost €3 en 5 minuten dus op zich kan ik het er wel bij laten.

Je hebt ruimte genoeg zie ik, en het mooie ladekastje zie ik ook staan. Goed bezig jij, komt helemaal goed daar in Gent.

1 like