Ik vind hem prachtig, maar dat wist je al
Ik hoop dat je er tot je 80ste (80 was het toch :D) veel draagplezier van beleefd, en hem koestert. Heb erg veel plezier gehad met het uitzoeken, maar ook dat wist je al… Goh, ik weet ook niets nieuws te zeggen
gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag en met je horloge! over 3 maanden moet ik er ook aan geloven… draag hem in goede gezondheid.
Van harte gefeliciteerd met dit prachtige klokje en je 50ste
Gefeliciteerd met je verjaardag ;)…En de IWC ja…wat moet ik daar van vinden…
Geweldig ding natuurlijk…heel veel plezier ervan…
Briljante duiker die ik tot voor kort nog nooit had gezien. Geniet ervan en nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Dubbel gefeliciteerd.(tu)
Oeps…50 worden…uiteraard speciaal…
Maar dat uurwerk…ik vind het maar gewoon uurwerk.
Ok, IWC…maar wat maakt het nu voor jou zo echt speciaal???
Heb de foto dikwijls bekeken…sorry, maar zeg het aub, wat het voor jou zo speciaal maakt…dan kan ik eruit komen…
En nogmaals…50 worden is speciaal…
van harte, en geniet ervan
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je prachtduiker!!
Op elk potje past een deksel, wat de ene fantastisch vindt, vindt de ander niets.
Feli in het kwadraat.
Enjoy!
gefeliciteerd met je verjaardag en horloge.
groet
Dank jullie wel.
Wat het horloge voor mij zo mooi maakt?
De bezel. Eerst indrukken en dan pas draaien.
De kast…gewoon erg strak en netjes.
De band…vooral de sublieme sluiting en…het gemak van inkorten en vervangen. (ok ok, er passen maar een drietal bandjes op…ik heb er 2 P))
Het uurwerk? Geen idee. Een door IWC gemodificeerd ETA uurwerk. Niets mis en toegepast in duizenden high-end horloges.
De wijzers…mooi strak. Eenvoudig doch zeer doeltreffend.
De wijzerplaat…gewoon schitterend. Zo heerlijk strak en bijna ‘onderkoeld’. KLasse
En dan de kleur. Onopvallend opvallend donker grijs. De donkergrijze bezel…een statement an sich.
ieder zn smaak…dit is de mijne
Gefeliciteerd met deze gave klok(tu)
Mooi verhaal! Alsnog gefeliciteerd x2. Op je 50e je grail verkrijgen, DAT wil je!
Proficiat…mooi kado en een pracht verhaal, 3 generaties…geweldig
Wat een mooie klok zeg!!!
Ik zie hier vele vele mooie klokjes voorbijkomen. Maar bij het zien van een IWC wordt ik altijd net een beetje blijer dan bij het zien van andere merken. En dan deze aquatimer … pfffff
De mooiste duiker van IWC, zeker weten.
Geniet er van!
Pieter
Liever op mijn 40e