En ja hoor...het is weer Woensdag!:)

Vandaag, vanwege een klusje deze weer even

Vandaag voor mij:



Bandje raakt wel aan vervanging toe ;(.

Leuk om te melden trouwens, het horloge virus is overgeslagen op mijn zus, die niet snapte waarom een horloge die niet op tijd liep en elke 40u goed gezet moest worden ook nog eens zo duur was. Het heeft slechts een week geduurd na mijn laatste aanwinst om haar om te krijgen. Jammer genoeg geen automaat, dat zag ze nog niet helemaal zitten, maar vanuit de States: (Een Guess U12510L3)

Als het binnen is laat ik haar wel ff een wrist shot maken haha.

Deze,is sinds de aankoop niet meer van mijn arm geweest, draagt super.
gr. john

Nee, bepaald niet!! :slight_smile:

Groeten, Tom Vreeken.

@Ypuh:

Dat is een apart horloge! Is-ie al een op het forum langs geweest?
Vertel er eens iets meer van?

Groeten, Tom Vreeken.

tjvreeken Schreef:

@Ypuh:

Dat is een apart horloge! Is-ie al een op het
forum langs geweest?
Vertel er eens iets meer van?

Groeten, Tom Vreeken.

ik was dus ook benieuwd wat het was, volgens de beschrijving duur en het loop zeer slecht gelijk want moet om de 400 uur gelijk worden gezet :wink: dat maakt mij nieuwsgierig.

Vandaag natuurlijk de jongste aanwinst:

MVG,

Chris.

Ik heb deze ook nog niet voorbij zien komen. Benieuwd welk merk het is en leg ons ook eens uit waarom hij elke 40 uur gelijk gezet moet worden.

groet

Ed

Haha, geloof het of niet, maar het is gewoon een (quartz) horloge van de H&M. Heb het horloge 1.5 jaar geleden gekregen op mn verjaardag, van mijn zwager. Ik draag hem vaak als ik geen speciale gelegenheid heb of aan het werk ben.

Is trouwens nog niet eerder op dit forum verschenen, zijn ook verse foto’s :).

Het stuk over het gelijkzetten sloeg trouwens op mijn automaten. Ik vertelde haar van de geringe afwijking en de gangreserve. Daarom snapte ze niet waarom ik niet gewoon een quartz horloge nam.

Ik vind het wel een aardig ontwerp. Jammer van het ‘zand’…(geintje;))

Een beetje laat maar dan toch…Deze droeg ik gisteren. Vandaag de Zwarte.