Engel

Vandaag heb ik een horloge verkocht aan @Engel . Dankzij zijn nette communicatie prettig zaken mee gedaan.

1 like

Ook hier een Seiko verkocht aan @Engel (Pim) Vlotte communicatie en snelle afhandeling! Een aanrader!!

1 like

Horloge overgenomen van @Engel (Pim) snel een heel nette deal gemaakt! Het betrof een gedragen horloge. Een krasje is normaal, maar krasjes op saffierglas is niets voor mij. Derhalve benadrukte ik dat met de vraag of het glas krasvrij was. Dat werd bevestigd door Pim, maar bovendien beloofde hij het horloge terug te nemen indien er wel iets te zien zou zijn! Kijk, dat is prettig kopen, chapeau Pim!

Overigens was het horloge verder ook geheel volgens de foto’s en beschrijving, zo heurt het! :ok_hand:t2:

1 like

Fraaie Seiko 5 gekocht van @Engel (Pim).
Fijne communicatie via het forum waarna ik gisteravond bij hem ben langsgegaan om het horloge te bekijken en mee te nemen. Waar Pim het horloge een 90/100 gaf zou ik wel durven zeggen dat het eerder een 98/100 is. Met Pim kun je prima zaken doen!
Gezellige avond gehad met mooie gesprekken over horloges en nog veel meer. Uiteindelijk een bijna nachtelijke motorrit terug naar huis omdat de tijd voorbij vloog (dat ondanks de vele horloges die op tafel kwamen haha).

Pim bedankt, we spreken elkaar!

1 like

Een paar weken terug contact opgenomen met @Engel nadat hij een erg leuk 5je te koop had staan. Omdat hij tegelijkertijd ook de week voor mij een Fiffer had leek het mij leuk om te kijken of in het echt afspreken een optie was, zodat wij eens konden babbelen en de horloges face-to-face van handen konden laten wisselen.
Helaas ging die vlieger niet op omdat wij beiden in een andere uithoek van het land wonen. Gelukkig weerhield dat ons er niet van een goed gesprek te hebben. :+1:

De aankoop van het 5je in kwestie ging soepel en prettig, net als de communicatie. Al met al een zeer positieve ervaring. Altijd leuk om gelijkgestemden tegen te komen :upside_down_face:

Zeker een aanrader! En wellicht dat wij elkaar alsnog een keer treffen. :ok_hand:

2 likes

Gisteren contact gehad met @Engel voor een gave Orient President day-date. Wat een aardige man is dat. Meteen uitnodiging gehad voor drankje! Helaas kon ik niet langskomen maar heb wel een leuk gesprek gehad. Het is altijd fijn om een horloge liefhebber te ontmoeten.

De deal ging snel en correct. Engel houd je op de hoogte van de verzending en stuurt ook foto’s en flmpjes op van de desbetreffende product. Het was een fijne ervaring!

Echt een aanrader! Wij gaan mekaar zeker nog spreken in de toekomst!

P.S. nu lekker wachten op mijn nieuwe aankoop!

Bedankt Pim (Engel)!

2 likes

Bijzonder prettig zaken gedaan met Pim. Vriendelijk, integer, geduldig, enthousiast en transparant. Hebben een mooie ruil gedaan, waar we beiden tevreden over waren. Communicatie verliep prettig, de face-to-face meeting was ronduit gezellig. Niets aan te merken!

2 likes

Super ‘handel’ gedreven met @Engel.
Veel over Pim te weten gekomen tijdens onze fantastische conversatie over en weer. Zo ben ik er achter gekomen dat Pim midden in een oerwoud woont, dat hij vrinden heeft bij postnl die prachtige tekeningen achter laten voor hem etc.
Daarnaast is hij super aardig, betrouwbaar en is het bijzonder leuk om met deze meneer te converseren.
Ik zeg Pim is een toppert!!!

2 likes

Horloge verkocht aan @Engel. Prima bod en snelle betaling. Pim = lief :heart:

2 likes

Superdeal! Althans prijs was hetzelfde als waar ik het horloge ooit voor verkocht maar dat is terecht :sweat_smile:

Maar fijne en snelle communicatie, enthousiasme over en week, foto’s voor verzending, alles echt om door een ringetje te halen. Klasse. Echt!

Bedankt!

2 likes

Mooie Seiko 5 gekocht van @Engel. Communicatie was top, gespreksonderwerpen ook. Helemaal top. Pim bedankt!

2 likes

4 maanden geleden een goede deal gesloten, dit keer andersom: hij kocht mijn zalmroze Seiko 5 mod. Een uniek horloge met een voor hem uniek doel. Leuke uitwisseling, betaling en bevesting allemaal netjes en snel. Top.

Veel plezier ermee!!

2 likes

Hele mooie PRX gekocht van @Engel. Product precies zoals omschreven. Communicatie top, verzenden bombproof en vlot. Erg tevreden. Bedankt!

2 likes

Gisteren een enorm fijne ervaring gehad bij Pim (@Engel). Ik werd gastvrij ontvangen en het er een hele prettige sfeer. Ongedwongen lekker over horloges (en veel meer) kunnen praten. Het werd al gauw laat, dus uiteindelijk zijn Super Seville gekocht en erg blij mee! Pim, bedankt en tot de volgende! :beers:

2 likes

Horloge verkocht aan Pim / @Engel zojuist.
Zeer prettige communicatie van begin tot eind. Leuk gesprek over onze hobby gehad tijdens ophalen van het horloge. Tot een volgende keer, maar vooral veel plezier met de Datejust Pim! :+1:t2:

3 likes

Horloge gekocht van Pim / @Engel , de communicatie verliep super fijn en bij aankomst zijn we super vriendelijk ontvangen en hebben we even gezeten voor wat horlogepraat met een drankje. De PRX was precies zoals omschreven, hij wilde hem zelfs alvast even op maat zetten voor me (achteraf niet nodig).

Kortom ben ik super tevreden en hoop ik dat we elkaar in de toekomst weer treffen!

2 likes