Epos automatische chronograaf - 390,-

Mooie moderne mechanische chronograaf met zichtbodem. In de perfecte maatvoering voor iedere pols. Knurled bezel en stepped lugs.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Epos chronograaf
Diameter: 37.5mm zonder kroon
Leeftijd: -
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): jaar geleden
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele omdoos. Binnendoos is er niet meer bij…
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): loopt en werkt keurig. Slechts lichte draagsporen. Krasjes op caseback.
Soort uurwerk en kaliber: eta7750
Vraagprijs: 480 euro
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

deze is vanaf morgen ook op chrono24 te vinden

1 like

Loopt overigens best aardig :sunglasses:

2 likes

450 euro voor een perfect lopende automatische chronograaf in goede conditie, wie wil dat nou niet?

400,- bodemprijs

1 like

390,- euro

Geen geld voor een perfect werkende automatische chronograaf met zichtbodem en de perfecte maat.

Omhoog voor de nachtbrakers

Deze is nog niet verkocht omdat ik hem hier té goedkoop heb aangeboden. HUH, kan dat?!
Jep. Iemand op marktplaats bood meer dan de vraagprijs alhier en zag van de koop af omdat hij het niet eerlijk vond dat ik een hogere prijs accepteerde dan waarvoor ik hem elders (hier op HF) aanbood.

1 like