Tot nu bevalt die zeker, ja een weekje later dan? Had wel verwacht dat alle pre-orders een beetje hetzelfde binnen zouden vallen eigelijk wel gek dat je nog niks vernomen hebt.
De eerst indruk is uitstekend. Voelt solide aan. De indices glinsteren mooi tegen de strak witte achtergrond. Ook het verstellen van het uurwerk voelt gewoon degelijk. Doet wat dat betreft niet onder voor mijn Hamilton van destijds dubbel (in inmiddels 3x) zo duur.
Enige mintpunt was dat ik de band niet klein genoeg kon zetten voor mijn toch niet al te kleine polsen (17cm). Maar ik zie tijdens het typen van dit bericht dat ik de helft van de verwijderbare schakels heb gemist
Hij zou zo dus nog iets strakker op de pols moeten vallen dan op de foto’s en daarbij zou ook de microafstelling in de clasp weer bruikbaar moeten zijn. Dat is overigens ook een fijne toevoeging die je niet vaak in deze prijsklasse ziet.
Al met al, uitstekende eerste indruk en vult een gat in mijn collectie. Zal dus zeker wel wat draagtijd gaan krijgen.
Als je er geen hebt liggen dan kun je beter zo’n setje bij Karwei kopen, vaak in de graaibak voor 5 euro, en het zelf doen, ben je goedkoper uit. (Mijn schoonzoon was zelfs bij Lucardi 2 tientjes kwijt om een schakeltje uit een band te laten halen)
Bij mij zat er een klein schroeverdraaiertje in de pouch om de bracelet mee op maat te maken.
De verschillen komen inderdaad door het verschil in waarde en eventuele bijgekochte extra’s. Ik weet niet of alles via DHL komt, anders zouden de handlingkosten wellicht nog kunnen verschillen. (Die vond ik vrij hoog).