Ik vind hem beter geslaagd dan die onrustige duiker van 'm. Vult een beetje het SARB033/035 gat op.
Een “liever jij dan ik” ding.
Ik zal het nooit kopen/dragen. Voor de rest is Jody een prima gast.
Ik heb de paarse swirly wijzerplaat besteld. September uitleveren. Ik zal wel review online gooien. Op J style staal.
Ziet er niet onaardig uit
Heel persoonlijk natuurlijk, maar waarom dan?
Ben ik wel benieuwd naar.
Ik kijk ook altijd graag naar zijn videos maar ben wel heel benieuwd hoe “onafhankelijk” je horloges gaat beoordelen als je zelf twee modellen hebt gelanceerd waarvan je van mening bent dat ze heel hoog scoren.
Ik kijk het kuiken nog even uit de dop.
Ik krijg een Grand Seiko vibe van deze release, Vorm van de kast, wijzers, 4hz movement. Lijkt me veel bang for buck.
Mooi ontwerp, nette specs voor een nette prijs. Daar gaan ze er genoeg van verkopen.
Leuk gedaan, meer niet. Wel stoer om een nieuw merk te starten.
Ik hoop alleen dat hij niet te lang blijft leuren met die dingen op z’n reviewkanaal.
In alle eerlijkheid, dat heeft hij met zijn duiker niet gedaan naar mijn mening. Ik kan me niet herinneren dat hij over zijn eigen duiker is begonnen in reviews over andere. Laatst alleen een keer de lume van een Omega vergeleken met die van zijn duiker maar dat is het.
Denk dat je hier wel veel voor je geld krijgt. Knappe horloges!
Ik wil even zien hoe dit horloge staat op een grote pols van 19cm. De paarse fumé dial op jubilee vind ik namelijk wel enorm mooi. Dan kan m’n 39mm San Martin SN0020 eruit.
De eerste vind ik echt mooi, de dial doet me wel hard hieraan denken:
Maar dat zal mischien wel weer aan mij liggen

Zeker. Heel duidelijk waar de inspiratie vandaan komt, maar toch… Bij de Erebus zit de datum op de juiste plek en is deze in de juiste kleur… Haha! (Uiteraard zal de GS nog véél hoogwaardiger zijn qua afwerking).
Ja ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de dial van de GS niet mooi vind qua patroon en kleur. Ik van de Erebus echt prachtig moet ik zeggen, zeer mooi horloge
Ik denk bij het model ook dat als er Seiko op had gestaan mensen helemaal verliefd waren geweest.
Als Seiko fan zou ik dit kopen in plaats van een SARB hoor. Veel betere specs die Erebus.
Houd deze plek in de gaten; die van mij mag misschien wel op rondreis door Nederland voor andere enthousiaste mensen.
Oh dat zou gaaf zijn! Bij dezen mijn interesse!