DHL gebeld; dame aan telefoon zei dat dit kwam door een betaling die te lang op zich liet wachten. Aangegeven dat ik binnen half uur na ontvangst van de betaallink betaald had. Ze gaan het uitzoeken en ik word teruggebeld…
Ondanks bijna een half jaar wachten heb ik het horloge toch liever sneller dan later in bezit
Heb jij ook de blauwe MOP besteld? Want vind de mail wat onduidelijk over welke modellen het nou exact gaat; alle kleuren Ascent in 34/36/41 én de 39 MOP, of alle maten en dan alleen MOP?
Nee, niets meer. Maar in de laatste mail die ik ontving, gaven ze aan dat de horloges waarschijnlijk aankomende week opgestuurd zouden worden. (ongeduldig) Afwachten maar…
Ja dit komt overeen met hetgeen DHL telefonisch aan mij vertelde plus de mailwisseling met Erebus.
Echter DHL vertelde mij dat de douane vanzelf het bedrag terug betaald als het pakket niet ingevoerd wordt. Wat mij logisch lijkt omdat je aan hun, via DHL, deze kosten betaald. En niet aan Erebus, zij staan hierbuiten.
Ik wacht zelf even af wat er gebeurt als het horloge wederom verzonden is. Misschien dat er nu niets betaalt hoeft te worden. Mocht dat wel moeten, bel ik DHL wel op zodat zij het op kunnen lossen.
Volgens mijn mailbox is het horloge wederom onderweg . Aankomst staat op ma 25 aug gepland. Hoop het want kort erna op vakantie.
Moet deze keer 7,- minder invoerrechten betalen. Zojuist DHL gebeld of ze het niet kunnen verrekenen. Dat kon helaas niet, maar kon het eerder betaalde bedrag terug vragen. Zojuist gedaan en het nieuwe verzoek betaald.