Komen niet veel microbrands van buiten de EU? Dus velen komen met invoer en extra kosten, wordt hier nog weleens vergeten heb ik het idee…
Ik ben ook wel erg gecharmeerd van dit horloge.
Mooie kast vorm. Maar vooral mooie wijzers! Gefacetteerde wijzers zie je niet vaak. Als de afwerking goed is, is dat echt genieten!
Moeilijk welke kleur ik zou willen.
Paarse helix of orange fume. Of toch malachite of aventurine…
Ik ga ook nog de O-stijl bracelet erbij bestellen, denk ik. Zodat iedereen beide kan beleven.
Mooi (en dat voor die prijs). Die paarse dial, wow!
Ik heb niet zoveel met die YouTuber dus nog even getwijfeld maar heb de paarse helix ook besteld
Ben benieuwd
Link naar een filmpje met alle wijzerplaten in verschillende omstandigheden!
Ik twijfelde over de paarse helix en de sunburst oranje, maar nu ook over de aventurine.
Ik vind de paarse sunburst ook wel lekker zo
Grappig horloge, doet solide aan.
Maar niet voor mij lig.
Paarse fumé idd tof. Twijfel nog over deze of de groene fumé, want wellicht oogt een paarse dial wat cheap om de pols?
Vind ik niet. Ik vind m erg mooi.
Het is wel een opkomende kleur die ook weer kan verdwijnen, maar dat interesseert mij niet zo. Ik kijk naar wat ik nu mooi vind
Rustig hier?
Toevallig gisteren dit horloge nog bekeken. Zoek nog een licht horloge en vind de witte wel wat hebben. Maar zoals bij veel microbrands is de prijs niet de prijs. Aan het einde van de rit komen er nog een paar tientjes shipping bij en voor dat hij dan op de mat ligt moet je ook nog de BTW (en een minimale importheffing) aftikken. Dan is die 330 ineens bijna 500 euro en dan knap ik toch af. Dan wacht ik wel op wat moois in het blauw.
Wat heeft dat met een microbrand te maken, wat jij beschrijft zijn verzendkosten en import vanwege een aankoop buiten de EU.
Ik heb de trekker overgehaald! BANG! Incomming!
Het is op zich niet de schuld van een microbrand en bij non-microbrands betaal je dit (deels) uiteindelijk ook natuurlijk. Alleen daar zit het in de geadverteerde prijs.
Voor mij is het gewoon een psychologisch obstakel dat ik naar een horloge van 300 euro kijk, dat wel wat vind en dan uiteindelijk bij het afrekenen ineens 50% duurder is.
Slaat nergens op, hadden ze hem 500 euro all-in gemaakt, was het nog een goede deal en had ik de trekker wellicht wel overgehaald.
Niemands schuld, behalve mijn vreemde brein.
Ach, hopelijk valt het mee en zal het rond de €450 zijn.
Dat lijkt mij het horloge wel waard. Over een paar weken gaat het naar de “normale” prijs met een verhoging van $100.
Als je iets mooi vindt en het de prijs waard vindt dan is het goed. Hoe de kosten dan zijn opgebouwd moet je eigenlijk buiten beschouwing laten. Maar psychologisch haken mensen snel af op hoge extra kosten zoals verzendkosten o.i.d. Vanuit het zelfde principe worden we enthousiast van hoge kortingen of “gratis” extra’s.
Wachten op iets moois in het blauw is altijd een goede keus. Laat de ander maar de afschrijving pakken Maar soms kan je lang wachten. Zeker als je een specifiek model wilt.
Hahaha! Dat dus!
Gelukkig ben ik daar niet de enige in zoals je zegt. Gedeelde smart is halve smart wat dat betreft
Een firma in Singapore heeft geen idee welke belastingen er bij komen daar gaan hun niet over natuurlijk.
Zelf reken ik op 25% extra op alles buiten de eu, dat voorkomt nare verassingen.
Op meerdere fronten niet helemaal eens, maar laten we hier geen BTW en importheffingen topic van maken.
Fijn een mooi horloge bestellen en ons rond september lekker maken met de foto’s, jongens!