Mooi horloge
Mooie zeker die dial
Thanks, dan spreekt hij meer ! Onbegrijpelijk dat deze nog niet weg isā¦
Het blijft een microbrand he. Maar voor dit bedrag heb je zoveel horloge. Hopelijk is er snel iemand met interesse
Het āmag toch wel wegā gehalteā¦ komt dat doordat het microbrand is en jullie toch willen doorpakken naar wat hogere (duurder) segmemt van een āgroterā merk?
Toen ik de Erebus bestelde had ik nog geen concrete plannen qua Grand Seiko. Dat is inmiddels veranderd zoals je weet
Hehe ja. En snap ik ook wel, zeker die je op het oog hebt
Ga je nog meer verkopen dan? 475 euroātjes zijn voor een nieuwe GS druppels op een gloeiende plaat.
Bij mij gaat hij sowieso niet weg! Het is echt goede bouwkwaliteit, mooie kast vorm, prachtige wijzerplaat en goede Jubilee band met snel verzet. Dit vindt je nergens voor deze prijs! Ik heb zelfs mijn Rolex Datejust verkocht en deze vervangt hem echt meer dan prima en durf ik wel te dragen!
Ik heb nog een ander horloge verkocht. Die is via PB gegaan en de koper toont zijn aanwinst op korte termijn ongetwijfeld En er staat nog een San Martin te koop. Alle beetjes helpen
Goed bezig Bas.
Allen: laat je door deze wijze woorden inspireren
Tja, het verlangen naar GS (of Omega en vul de rest maar in) zal toch ook wel voor een niet onaanzienlijk deel besloten liggen in de merknaam. (Leuk artikel in Volkskrant magazine over high-end modewinkel Kiki voor Iedereen in Maastricht. Daar liggen prachtige kleren van het Italiaanse merk Aspesi, mooie stoffen, prachtig gemaakt, maar zonder groot, herkenbaar logo, dus koopt niemand het).
Ik heb besloten om de Ascent te houden. Er was geen animo op het forum en ik vind em heel mooi. De stalen band vond ik niet zo, dus hij mag lekker op leer
Staat heel goed!
Das wel een mooi Milky Way Stars dial Peter.
De enige juiste keuze!!! Is echt een prachthorloge en het zeker waard veel politieke te krijgen zelfs met je prachtige nieuwe GS!
Thanks Bas
Leuk die autocorrect
āpolstijdā uiteraard