EricPP

Meerdere keren zaken gedaan met Eric. En alle keren tot grote tevredenheid.
Topkerel!

1 like

Prima zaken gedaan met Eric.

Prettige communicatie en correcte afhandeling!

1 like

Ik sluit me volledig aan bij de bovenstaande berichten. Ook als het even fout dreigt te gaan komt hij met een nette oplossing (lees TNT post). Bij hem kun je zonder twijfel kopen.

1 like

Vandaag weer een Steinhart aan Eric verkocht. Echt een aanrader, net zoals vorige keer! Vond het ook erg gezellig weer even met hem over horloges gesproken te hebben.

1 like

Heel leuk en goed contact met Eric. Doet wat hij belooft. Gaf mij een berichtje dat hij iets te koop ging zetten, of ik interesse hadā€¦Nou en of!

1 like

Aanrader. Leuk en snel contact over de mail. Supersnelle verzending, helemaal top dusā€¦

Bedankt Eric!

1 like

Ook hier een vlotte wisseling. Het was volgens mij voorbestemd :wink:

1 like

Top. Snelle deal en heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat de post op maandag werd bezorgd :wink:

1 like

Altijd weer prettig zakendoen met Eric: leuk contact, vlotte betalingā€¦ Ach, het is wel duidelijk: absolute aanrader. (tu)

1 like

Snel en prettig zaken gedaan met Eric!
En zeer vlotte betaling en afhandeling.

1 like

Leuke deal gemaakt met Eric, aanrader (tu)

Tot een volgende keer!

Ries

1 like

Toppie! Aanrader (tu)

1 like

Al 2 x zaken met Eric gedaan en F2F ontmoet. Absolute aanrader AAA+++++

1 like

Voor de zoveelste keer zaken gedaan met deze Bossche Bol. Dit keer bij hem thuis.
Wederom een zeer prettige ervaring, we hebben het zelfs over andere dingen dan horloges gehad.
Eric is een topper!

1 like

Helemaal top Eric met de prachtige achternaam!

1 like

Eric wilde mijn Swatch kopen. Binnen 8,5 minuten stond het geld op mijn rekening en prettig PB contact. Leuke koper!

hans

1 like

Zoals altijd zeer prettig en snel zaken gedaan met EricPP. Enorm bedankt voor dit gruwelijke Monster :}

1 like

Heb een Sumo van Eric overgenomen.
Alles zoals beschreven - zeer aangename & correcte deal (tu)

1 like

De MM 47 mm lefty overgenomen. Snel & goed geregeld.

1 like

Een Limited Monster gekocht van Eric. Snel en heel prettig zaken gedaan, ik zal zeker niet twijfelen dat vaker te doen! Eric, bedankt!

Dick

1 like