Dag allemaal,
Ik ben Erik 56 jaar jong uit het midden van het land en al lang horloge fan.
In een ver verleden had ik al 6 horloges (Fossil Diesel) tot de dag van de woninginbraak… toen had ik alleen nog maar de Fossil die ik om had. Gevalletje verzekering en dat werd netjes opgelost. Een paar horloges heb ik toen gewoon weer nieuw terug gekocht., de 1 liep ik tegenaan en de de ander na dapper speuren op internet daar gekocht.
Inmiddels zijn we jaaren verder en ben ik al jaren gast lezer van dit leuke forum.
Afgelopen zomer na lang denken en filosoferen een Squale Matic gekocht bij Royke vh Forum hier. Dat werd allemaal prettig geregeld.
Ik ook vertelt dat ik me hier wilde aanmelden, dus bij deze gedaan.
Mijn plan is om een kleine verzameling van diverse horloges in het iets duurdere segment te creëren. En dan denk ik aan een mooie daily dresser op leer met een donkere wijzerplaat, een zomerse duiker op tropic en n of sailcloth, n Titanium, iets met n sunburst plaat en een autosport horloge
Nu heb ik het afgelopen half jaar 3 duikers gekocht dus voorlopig ben ik even klaar met kopen
Maar ik kan wel wat dingen van mn list afvinken . Ik zal wel wat plaatsen hier en daar .
Genoeg vertelt voor nu.
Fijne avond allen,
Groet Erik