ElChueco

Horloge van @ElChueco overgenomen. Perfect volgens afspraak. Erik heeft het horloge al opgestuurd voordat het geld op de rekening stond… bedankt voor het vertrouwen en de super speedy service! 100 punten

1 like

Horloge verkocht aan Erik. Goede communicatie en zeer vlotte afhandeling. Kortom fijne deal!

1 like

Top communicatie, goed verpakt. Prima deal. Erik, bedankt!

1 like

Vorige week een horloge verkocht aan @ElChueco , leuk PB contact, geen gezever, snelle betaling. Fijn! Thanks Erik :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @ElChueco. Een scherpe maar fijne onderhandelaar. Goed en realistisch contact, snelle betaler. Aanrader!

1 like

Mijn horloge verkocht aan @ElChueco. Prima communicatie, hele leuke ontmoeting en leuk gekletst. Al met al een zeer prettige transactie, kan Erik van harte aanbevelen.

3 likes

Was zeker gezellig!
Koffie was lekker, thnx!

Bandje is al op maat, geweldig horloge.:heart_eyes:

1 like

The original Handavinci Smurtle Padi gekocht van @ElChueco. Fijne communicatie, snelle levering en goede service nadat bleek een servicebeurt noodzakelijk was. Topper!

1 like

Vandaag een schitterende Oris van @ElChueco overgenomen. Deze keer Erik even snel onder zijn werk ontmoet. Prettige communicatie en duidelijke afspraak gemaakt welke Erik ook perfect na komt.
Zeker een aanrader! Tnx Erik

2 likes

Ik gaat het gekke ding missen.

2 likes

De Colt van Erik overgenomen. Aardige jongen. Goede communicatie en een prima prijs. Aanrader!

3 likes

Horloge aan @ElChueco verkocht. Prima communicatie en snelle betaling. Veel plezier Erik met die “Banaan”!

1 like

Horloges geruild met @ElChueco. Verliep snel en communicatie was top.
Bedankt, Erik.

2 likes

Een doos vol stalen kettingen verkocht aan @ElChueco.
Veel plezier ermee Erik; “have a kinky weekend” :wink:
Uiteraard de afwikkeling top! :+1:

2 likes

Knutselen wordt dat!!

1 like

3 bandjes verkocht aan @ElChueco. Ging snel en goed, prima zaken doen!

1 like

Gisteren een horloge aan @ElChueco verkocht. Zelfs tijdens z’n vakantie vlotte en prettige communicatie, goede afspraken en prompte afhandeling. Klasse en anytime again!:ok_hand:

1 like

Gisteren een ruildeal gedaan met Erik, snelle communicatie en eerlijke informatie :ok_hand:t2:

Daarna afgesproken en de ruildeal beklonken met natuuurlijk een gezellig gesprekje over de hobby.

Wat mij betreft een aanrader en ik geloof niet dat dit de laatste deal was tussen ons beide :grimacing::+1:t2:

1 like

Snelle en aangename ruildeal gedaan met @ElChueco. Communicatie is vlot en correct. Weet wat ‘ie wil, is een snelle beslisser en een aardige kerel. Leuke ontmoeting in zijn winkel en in het kantoortje achterin de horloges geruild. Kan Erik van harte aanbevelen.

1 like

Horloge vandaag geruild met @ElChueco.
Erik is een liefhebber pur sang en heeft er kaas van gegeten! snap je hem?

We hebben al langer contact via hf en hij is zoals hij over komt op het forum. Gewoon een aardige kerel.

Koffie was lekker en waarschijnlijk (ooit) tot de volgende deal!

3 likes