ErrediBi; "the making of"...... Míjn horloge: ErrediBi Eclettico

Nou wat

zegt vink ook wel een beetje. In ieder geval een hoop horloge voor je geld, want het ziet er flink uit. Past helemaal bij de stoere looks, ik vind hem best gaaf. Zou voor mij wel veul te groot zijn maar als het je om de pols past is die wel erg gaaf.

Van harte en ben benieuwd naar het eindresultaat. Wens je nog veel voorpret !

1 like

Mooi zeg! Stijlvol en uniek. Is dit misschien nog een ideetje? Klein Italiaans vlaggetje op de band door middel van het stiksel. Heb ik (als italiaan ;-)) eens door @Ko-Banden laten maken

13 likes

De Tricolore komt er sowieso op; Spyderstraps borduurt ‘m als deze:image
image
Een Zonda is me toch te snel en te duur btw…

Good evening Sirs.

Thanks for your comments.

I was playing around this Zonda just a couple of months ago in Monza circuit…

This belongs to the new Chinese owner of Inter Milan football team and was completely crafted to order by Pagani.

The same we do with our timepieces, have a nice evening!

8 likes

Op de achterkant natuurlijk ook een custom-tekst.
Eerste aanzetjes:

Mét
FABBRICATO in BRIANZA. ETA 2671. IL PRIMO RdB NEI PAESI BASSI
of zónder ETA
FABBRICATO in BRIANZA. IL PRIMO RdB NEI PAESI BASSI

image

2 likes

Dìt is héél mooi !
Benieuwd naar het resultaat…

1 like

De laatste wijzigingen doorgegeven zodat het projekt kan starten! Het midden van de backside krijgt het RDB logo.
Wordt natuurlijk in een mooie doos geleverd, zoals tegenwoordig gebruikelijk:


Mét bijbehorende “zuster-moer”!!
Guido/@Erredibi stuurt me de voortgangs-foto’s die ik hier ook zal posten; beetje voorpret :star_struck:!!

4 likes

Het freeswerk gaat deze week starten en ook aan de band wordt gewerkt door Spyderstraps.
De render mét goudkleurige steeksleutel, zoals ik het wilde: TOOLWATCH!!

7 likes

In deze “spannende” tijd over de nuances en de naam gespard. Wordt: ErrediBi Eclettico!

1 like

Intussen is het Toscaanse Spyderstraps druk in de weer met m’n bandje:

2 likes

Volgende fase van de band, Guido / @Erredibi houdt me op de hoogte:

1 like

De basis van de dial is klaar; wordt nog afgewerkt met goud(kleur):

5 likes

Lijkt me leuk om bij elk detail te kunnen kiezen. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Kan me voorstellen dat de weg ernaartoe al de helft van de lol is.

1 like

Het freeswerk is klaar, kreeg net de foto van @Erredibi !!


Nu komt het graveerwerk van de backside!

5 likes

Ik vertelde Guido welke tekst ik op de backside wilde. Het is de negende “custom”, de eerste RdB in Nederland en hij eclectisch van stijl.
:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:. Och zo maak er wat belangrijks van, haha!image

7 likes

Een bijzonder horloge en dan nog eens volgens jouw wensen gemaakt. Leuk hoor zo’n uniek ontwerp. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

1 like

Leuk om ieder detail zo te zien :ok_hand:t3:

1 like

De wijzerplaat is klaar. Morgen kijken of er zilverkleurige of goudkleurige wijzers op komen…

10 likes

geinig geheel aan het worden, ben benieuwd :+1:

1 like

Begint nu echt vorm te krijgen, leuk om te volgen!

1 like