ErrediBi; "the making of"...... Míjn horloge: ErrediBi Eclettico

Hij is echt gaaf geworden hoor. :ok_hand:t3:

1 like

Mooi eindresultaat Charles! Niet helemaal mijn smaak maar hij ziet er gaaf uit om de pols :+1: :sunglasses:

1 like

UPostbode al twee maal geweest zonder briefje in de bus!
Telefoontje, klacht en ‘n uurtje later ben ik blij!!!


Al ‘n vetvlek op het glas :joy:!!

20 likes

Haha, wat een eikel, die is helemaal niet geweest. :wink: Die was gewoon te lui om jouw straat in te rijden. Ik woon in een doodlopend straatje, ze flikken het mij ook wel eens. :joy:

Ik ben blij dat je hem in goede orde hebt ontvangen. Die band is prachtig, dat stiksel is echt bevredigend consequent. En jouw keuze voor de combinatie wijzers, indices en wijzerplaat, die kan ik alleen maar hartelijk toejuichen. :ok_hand: :ok_hand: En dat dan ook nog zo laten terugkomen in de band. :relaxed: Echt heel gaaf! Mooi proces hebben wij kunnen volgen. :slight_smile: Veel plezier ermee!

1 like

:point_up_2:

White Walker Straatje :joy::+1:

2 likes

Brrr ik kreeg een koude rilling over mn rug

2 likes

Gaaf, gefeliciteerd!!

1 like

Yes! Lang verwacht maar daar is ie eindelijk. Hij is toch wel gaaf hoor :ok_hand:t3: Veel plezier ermee!

1 like

Your patience has been finally rewarded Charles, enjoy my friend :wink:

2 likes

Prachtig

2 likes

Veel plezier van dit bijzondere horloge. Uniek ding.

1 like

Na een week blijkt hij secuur te lopen; zo’n -4s/d.
Draagcomfort is goed en zelfs bandenswap gaat goed:


Al veel “branding” gedaan voor @Erredibi, kijken hoe het merk in de BeNeLux aanslaat.
Zal over een tijdje een uitgebreidere review achterlaten!!

6 likes

Mooi industrieel ontwerp!

Ik heb 33 jaar geleden op werkschepen de kost verdiend, sindsdien kantoorwerk. Het grappige is echter, dat ik bij M24 gelijk denk “sleutel 36”. De persleidingen van 700mm zaten altijd met M24 bouten aan elkaar.
Grappig dat zoiets 33 jaar blijft hangen, maar ik niet weet wat we maandag gegeten hebben…

5 likes

Hij gaat binnenkort terug voor een update: kroon mét steeksleuteltje wordt gemonteerd.
Intussen blijft het genieten, ook van het mooie saffier…


Als contactpersoon voor ErrediBi krijg ik telkens meer prettige en interessante contacten; leuk om te merken dat een horloge tot méér kan leiden!!

4 likes

:point_up_2:

Het is dus netwerken :+1:

2 likes

Afgelopen weekend ging de Eclettico “even” terug naar Brianza voor een update.
Er komt een kroontje mét steeksleuteltje op!!
Wordt een soort visitekaartje voor mij (én Zillawatch).
image

5 likes

Dat ziet er wel strak uit. Een klein steeksleuteltje erbij als tool om hem op te winden zou ook wel tof zijn.

1 like

Even terug geweest naar Italië; volgende week weer om m’n pols mét mooie zomerband van Spiderstraps én devkroon mét steeksleuteltje!!

image

4 likes

Mooi om te lezen dat het allemaal gelukt is!
Horloge ziet er prima uit en zo te zien heb je er al veel plezier van gehad. Erg benieuwd naar een uitgebreide review. :+1:

1 like

Het lijkt wel of het horloge steeds mooier wordt ! :+1:

2 likes