Tah

Deze week heb ik een horloge verkocht and @TAH. Tom is een ontzettend fijn persoon om zaken mee te doen en ik kan hem van harte aanbevelen. Goede communicatie, vriendelijk en eerlijk. Een HF topper!

1 like

Fijne deal met Tom @TAH gemaakt. Vlotte en prettige communicatie, maakte nog wat extra foto’s van het horloge om naar me te sturen. ik kon het horloge zelf ophalen. Hartstikke aardige en eerlijke kerel. Aanrader.
Heel blij met mijn Seiko Cocktail Time, mijn eerste Seiko.

1 like

Vandaag een leuke aankoop gedaan bij Tom. Na wat twijfelen van mijn kant, toch de knoop doorgehakt. Tom was zeer snel met afhandelen en hoewel het horloge nog moet binnenkomen met de post en ik hem nog niet heb gezien, weet ik 100% zeker dat het horloge in goede staat is! Tom bedankt!

1 like

Leuke ruildeal met Tom @TAH gedaan.
Vriendelijke en snelle communicatie.

Dankjewel Tom, wellicht tot een volgende keer!

1 like

Mooie ruildeal met Tom gedaan. Ik een Damasko gesp waar ik naar op zoek was, en Tom een Two Stitch Straps bandje. Zeer blij met de Damasko gesp aangezien deze niet apart kan worden gekocht bij Damasko (:roll_eyes:).

Dank voor de zeer aangename deal Tom. :+1:

1 like

Het is goed zaken doen met Tom @TAH.
Duidelijk, eerlijk en netjes op tijd.
Veel plezier met je SARY085!

1 like

Hartstikke fijne deal met @TAH Tom gemaakt. Snel, erg aardig en netjes. Komt alle afspraken perfect na. Kan je met een gerust hart zaken mee doen. Tot de volgende keer Tom en heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Fijne ruil gedaan met Tom @TAH . Snelle acties en fijne communicatie, aanrader!

1 like

Ik ben zeer tevreden over Tom (@TAH). Prettige doelgerichte communicatie, snel een leuke deal gemaakt en alles is in goed vertrouwen afgehandeld. Zeker een aanrader!

1 like

Vanmorgen een horloge gekocht van Tom.
Ons mail en app contact ging soepel en snel.
Toevallig was ik vandaag bij Tom in de buurt om tot overhandiging over te gaan.
Heel makkelijk, leuk en eerlijk contact.
Het is dat ik een nog betere afspraak had anders hadden we zeker weten gezellig door gekletst.
Tom bedankt! Ik vind je een zeer fijn en betrouwbaar HF-lid.

1 like

Mijn Nomos verkocht aan TAH.

Snelle communicatie snelle betaling. Top deal. En aanrader.

Dank je wel Tom voor de fijne deal

1 like

Bovenstaande Nomos overgenomen van Tom in een ruildeal. Ging vlot met snelle en fijne communicatie en verzending. Kortom, top ervaring!

1 like

Onlangs kocht ik een mooie Molequin band van Tom @TAH. Dat was een over de gehele linie een zeer prettige ervaring. Aanrader dus!

1 like

@TAH mijn horlogeband voor de Tudor BB58 verkocht. Snelle betaling en vlotte communicatie. Dat ik hem even 2 dagen vergeten was te antwoorden werd me gelukkig vergeven :wink:

1 like

Van @TAH een vervangende Tudor nato overgenomen na een winters ongevalletje met mijn eigen bandje… Vlotte communicatie en leuke deal. Aangeboden item voldeed geheel aan de beschrijving. Aanrader. :sunglasses:

1 like

Via een gezocht topic van Tom in contact gekomen met @TAH.
En dan kan het snel gaan.
Hij heeft een mooie DJ36 van mij overgenomen.
Top communicatie. Helaas beide weinig tijd om over de hobby te ouwehoeren.
Maar dat komt wellicht snel goed.
Heel veel plezier er mee. En graag tot een volgende.
Aanrader!

1 like

Tom / @TAH heeft de IWC Le Petit Prince Chronograph overgenomen. Prettige en snelle communicatie en vlotte afhandeling. Geld werd direct overgemaakt. Zeker een aanrader. Zou zo weer zaken met Tom doen.

1 like

Van @TAH een zeer mooie NOMOS Club 36 overgenomen. Hij was erg geduldig en vriendelijk; communiceerde helder. Toppe verkoper!

1 like