Zelf al diverse Davosa horloge’s gehad incl de Ternos.
Zijn zeer degelijke horloge’s met over het algemeen zwitserse uurwerken.
Ik heb ook een ternos. Een van de weinige horloges die ik nooit zal flipperen.
Flipperen = weg doen???
Ja.
Had ik trouwens wel gedaan, maar kreeg er spijt van dus heb er weer een teruggekocht
Ik vind de Davosa argonoutic lumia gronono…zo mooi!!!..daar ga k voor sparen…
Heb nu de seiko save the ocian special edoition solar chrono…ook heeeel blij mee…
Deze seiko loopt zo zuiver…seiko was ooit the poormans watch…nu niet meer…
Heb nog altijd een Ternos GMT B&W op de wenslijst staan. Kwaliteit en afwerking is echt behoorlijk. Toch blijft de prijs (voor een hommage) voor velen een behoorlijke drempel om er ook eentje aan te schaffen.
Ik vind vooral de prijs kwaliteitverhouding bij Davosa heel goed. Veel horloge voor het geld. Als er wordt gezegd dat Davosa, bij bepaalde modellen, een hommage, kopie of replica is van Rolex vind ik dat niet juist. Er zijn genoeg andere merken die eveneens “afkijken” bij iconische horloges, maar daar wel de hoofdprijs voor vragen. Kan van Davosa niet worden gezegd .
Het is toch gewoon een feit dat ze hommage modellen maken. Als je dat niet erg vind prima maar ontkennen is een beetje raar.
Ja en? Daar gaat het nu toch niet over.
damn, ik had kunnen zweren dat dit over Davosa ging, gaat het weer over dat R-merk met die R.
Ik heb een tijd serieus zitten kijken naar die Davosa Chrono Moonphase. Prachtig mooi, maar dat Davosa op 3 vond ik een tikkie TE.
Waarschijnlijk heb je de site van Davosa nog nooit serieus bekeken.
Jammer hoor, elke keer weer dat geneuzel over homages/hommages.