Eska Only

De rode is erg lekker! :heart_eyes:

Op Vinted staat nu een full box set van de uitverkochte Eska Amphibian 250 Red Viper te koop voor ~250 euro onder de adviesprijs. Waarschijnlijk kun je met een goed bod nog wel wat omlaag. Geen geld voor zoveel schik.

Het horloge staat nog wel op mijn wishlist, maar niet meer in de top 3 shortlist (voor een nieuwe, ongebruikte Exit Watch). Dus ik pas. Blijft wel vet! Hopelijk belandt hij hier op Hf.

1 like

4 likes

NA Royce automaatje, met funky details en architectonische indexen. Ik moet nog uitproberen welk bandje ik het leukst vind, waarschijnlijk een beige / off-white rally.

Er is nog een Eska St. Moritz TV onderweg met een bijzondere witte natuurstenen wijzerplaat en dun uurwerk. Deze twee leken me beide een mooie aanvulling om overal te kunnen dragen, terwijl de goudkleurige Eska en Royce dan netjes blijven.

5 likes

4 likes

3 likes

Heel gaaf! Hoe lang heb je die al?

1 like

Toevallig meets recente aanwinst on de collectie, ik spaar day-date homages in het goud.

Kon zelfs met reverse image search geen 2e vinden haha

3 likes

Wat een mooie vondst. Leuke is dat toch, dat je bij bepaalde merken nooit snel een tweede gaat vinden? Bij Eska en Royce zeker.

2 likes

Deze alvast klaargezet voor morgen.

Vanuit Spanje is deze vandaag bij @basvg gearriveerd. En daar is hij meteen in goede handen. :pray:t3:

Eens kijken of ik @Bart1981, @bbijlhout en @domega zo gek kan krijgen voor een jaarlijkse GTG. Wie weet sluiten er dan vanzelf steeds meer aan. :wink:

3 likes

@straoven Hier hebben we ons verstopt.

1 like

Dag Royce lovers:
voor

en nu

in de projectbak, want geen van beide loopt

1

hebben wat een Zenith spaceman vibe :egg:

4 likes

Knap gedaan, vooral die bezel!

Hoort Rotary ook bij die firma? Ik heb wel nog een Lero. Ook één van de vele merken van S Kocher

1 like

Een hele verfijnde Royce, die @basvg snel in topconditie heeft afgeleverd. Er valt veel meer te zien onder het glas, dan ik verwacht had. De wijzerplaat oogt egaal, met wat patina. Maar in de macro-stand zie je de metaalbewerking heel duidelijk. Dat verklaart in bepaald licht de verrassende sunburst.

Heel blij net deze aanwinst.
Dit bandje is heel donkerbruin, bijna zwart. Misschien dat er een keer iets spannends op komt.

Hier begon het allemaal mee

2 likes

NA: De Eska St. Moritz is gearriveerd. Het zwart lederen 18mm bandje vervangen door 20mm suede uit hetLichtblauw.

1 like

Tevens een nieuw bandje voor de Royce automaat. De oranje indexen blijf ik geweldig vinden.

1 like

Royce & Eska op de bovenste rij.
Radiant eronder.

Zo’n fijn gevuld doosje had ik begin dit jaar niet verwacht. :pray:t3:

Monoloog of niet, ik blijf enthousiast doorgaan.

1 like

Deze is leuk. Dialed to the max.

1 like

Kijk maar uit! Hoe groot is je kast?:sweat_smile: