Etalage gadgets

Ik heb 2 van die duikles dozen. Van Omega kreeg ik etalage materiaal zodat ik een horloge op een standaard kan zetten met de fles er naast.

Verder etalage materiaal van een Seiko Final Fantasy en zenith exploded movement view.

Ik vind, etalage materiaal zou ook getoond moeten worden :grin:!
Als ik weer thuis ben kan ik nog wat plaatjes maken van gewoon etalage material, of gaat dit alleen over gadgets zoals een vliegtuig oid?
Gr
Ben

Ik heb veel teveel Etalage spulletjes van Omega…van schildjes uit de jaren 60 tot een golfsetje (terwijl ik nog nooit gegolft heb :P)

Zal eens paar foto’s posten

1 like

Was toevallig even aan het rondkijken op de website van Omega en kwam daar dit filmpje tegen:

Raar eigenlijk, die associatie van “seamaster” met golf is al ver gezocht, maar als je een automaat snel stuk wil hebben moet je 'm op de golfbaan dragen is mij altijd verteld.

Is dat niet goed omdat hij dan harde schokken krijgt?

Het schijnt zo. Ik draag altijd een goedkope chrono en tegenwoordig een smartwatch of een GPS golf watch op de baan - al is dat meer uit praktische overwegingen. Mijn vorige golfpro waarschuwde er altijd voor, maar ik heb nergens bewijs gevonden dat’ie daar in gelijk had (wel in een hoop andere dingen overigens, maar dat is een heel ander verhaal :rolling_eyes: ).

Aan de andere kant: ik hoor uit diverse bronnen dat een normale golfswing niet zo veel problemen zou opleveren maar dat juist als de stok maximaal vertraagt de problemen zouden kunnen vormen (bunkerslag, zware rough of een te diepe divot in een harde ondergrond). Ergens kan ik me dat wel voorstellen, je kan een flinke polsblessure oplopen bij dat soort grappen, kan nooit goed zijn voor een fijnmechanisch ding als een automaat. Ergo, vooral een issue voor de mindere golfgoden onder ons ;).

Ok duidelijk dank je voor de uitleg.
Hoef me er verder ook niet druk om te maken.
Ik golf toch niet :smile:

Ik heb deze 2 vliegtuigen staan van Breitling. Erg mooi gemaakt.

12 likes

wat is dat voor submariner schilderij ernaast?

Die heb ik zelf gemaakt een paar jaar geleden. Beetje pop-art achtig ding zo.

4 likes

Voor deze gelegenheid even naar buiten gereden: :grin:

7 likes

Tot nu toe geen verrassingen: items die doen denken aan wat mannen (jongens) stoer vinden of doen wegdromen:
vliegtuigen, snelle auto’s, duiken, luxe boten,…

Ik zou zeggen we zoeken nog
militaria
expeditie - avonturen
sport

Gekocht in mijn Breitling tijd. Vond het wel een mooie (plexi glazen) plaat.

2 likes

Hier zijn hele ruzies over geweest. Riva heeft een contract met Hamilton en niet met FC. Het is uiteindelijk wel dit pakket geworden maar er staat nergens Riva op.

2 likes

Wist ik niet, leuk om te lezen

Vorig jaar voor een prikkie een originele eikenhouten Omega-vitrine uit de sixties gekocht op MP:

5 likes

Leek mij wel leuk een GAZ 14 modelletje te kopen bij mijn Vostok Europe Gaz 14 Dualtime.
Voor 12 euro thuis gestuurd compleet met brochure, vanuit de Oekraïne. (de auto)

3 likes

Zee en golven :ocean: best logisch toch :wink:

1 like

Of eens naar Nicole kijken:)

4 likes