Eterna only

4 likes

8 likes

De nieuwe Eterna 1948 Legacy Manufacture GMT

Mooi diepblauwe plaat, lichte sunburst, opgelegde indices en lange wijzers. Donker datumveld en mooie aparte sub dial voor de GMT. Mooi afwerkte kast met mooie facetrandjes, see through case back. Mooi zwarte soepele alligator band. Top!

Horloge is mooi in verhouding, hoewel groot klopt het allemaal. Het manufacture uurwerk met 65 uur gangreserve is ook mooi meegenomenšŸ‘

10 likes

Pange?

Nou , schitterende klok hoor.
Iets bekend over prijs en beschikbaarheid?

Tweetal cross posts, maar horen er volgens mij ook bij hier:

11 likes

Ex Pange

1 like

Alles is te koop

1 like

Heb hem gevonden op chrono24.
Wat een beauty.
Zit in de prijsrange die ik verwachtte.
Welke kenner vertelt mij dat zo’n klok nu nagenoeg niets onderdoet voor bij 'M L die wat prijs betreft vermoedelijk hoger zit?

1 like

Heeft ML manufacture horloges in deze klasse?

1 like

In ieder geval in prijs tussen de 1000 en 10.000

Ik ben een fan van eterna, en ik denk dat dat merk veel meer klasse en techniek in huis heeft dan menig populair merk.
Maar ik ken de markt niet en ga af op mijn gevoel.
Vanaf 3 mille denkt 80% aan omega of noem maar op.

1 like

Deze is ook zo mooi.

2 likes

Heb ik ook overwogen, enkel het geel stond me tegen…

1 like

Ik vind dit (en de geheel zwarte wijzerplaat variant) overigens ook een fantastisch model:

4 likes

Vind zelf dat niet storend.
Voor mijn gevoel zijn dat de juiste kleuraccenten waardoor het merk een frisheid krijgt. (bij dit model)
Maar het komt soms heel nauw bij een ontwerp.
Mijn vintage (?) omega heeft ook geel. Vind ik goed passen. Zou geen betere kleur weten.

Heb laatst de Vaughn aan me voorbij laten gaan: ook zo’n mooie. Nu nog beetje spijt van.

Mooi blauw

7 likes

Met name de oudere Eterna’s zijn erg goed en bieden veel kwaliteit voor het geld.

5 likes

Niet mooi maar voornaam schitterend koningsblauw. :blush:

Ben je het met me eens dat eterna meer aanzien en status verdient?

1 like

Dat denk ik wel, als dat nu begint zie ik de waarde van deze nu al stijgen :money_mouth_face:

1 like

Dan moet ik hem nu alvast van je overnemen denk ik.
:sunglasses:

1 like