Even voorstellen, 38mm

Welkom op het HF. Tussen de wimpers door kijkend mooie klassieke smaak voor horloges :blush:

1 like

Leuk dat je hier actief mee gaat doen.
Fijne set horloges heb je.

Welkom! Leuke collectie :ok_hand:t3:

Welkom bij de club.

Welkom, veel leeslezier gewenst!

Die Aqua Terra vind ik echt prachtig. Daar kan toch geen Garmin tegen op?

(Ik pak ook regelmatig mijn Apple Watch)

Welkom!

Waarom dat dan?

Het valt me op dat je eigenlijk geen echt kleinere horloges hebt. Hoe groot is je pols? Het lijkt er op alsof je beter met 38mm zou zijn dan met 41, maar je heavy hitters zijn groter dan 40mm.

Die Ingersoll is een mooi voorbeeld van een horloge wat eigenlijk te groot is voor het uurwerk, gegeven de positie van de datum. Maar hij heeft ook een beurt nodig, want het kader van de datum is los geraakt en zwerft nu plompverloren onder de 9 op de wijzerplaat. Dat is een schandalig slechte staat.

Horloges in slechte staat trek ik niet. Die flikker ik weg, of ik laat ze helemaal herstellen, waarbij de Ingersoll natuurlijk een dollar Watch is, en de kool het sop niet waard is.

Laat je niet gek maken! Hier begint al iemand over de gedoodverfde categorieën alsof je een duiker, dress Watch, vlieger, GMT, chronograaf en zo moet hebben, maar dat is natuurlijk gelul. Koop gewoon wat je mooi vind, zou ik zeggen.

Heb je dingen op het oog die je mooi vind? En hoe veel geld wil je uitgeven?

Helemaal mee eens op alle vlakken. Er is wel meer aan onderhoud toe. En zeker 38mm :slight_smile: Voorkeuren kom ik op terug!

Hoi,
38mm :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Welkom!

welkom-home

Welkom op het forum :+1:

Welkom! Mooi altijd hoe romeinse cijfers een wijzerplaat karaker en tegelijk balans geven. De XII, IIII en VIII zijn groot en alles ertussen kleiner.

In deze stijl/smaak is er ook een Frederique Constant Premiere. Mooie dial en slechts 38 mm. Hij lijkt alleen nogal op jouw laatste, de Montblanc. Zilver en blauw zijn de opties geloof ik?

Welkom op HF 38mm en veel plezier hier gewenst!:+1:

Klopt, veel gelijkenissen. Ik houd wel van die stationsklok verwijzingen, jammer dat er geen goud+blauw combo is (volgens mij).

Welkom! Leuke Slava zeg

1 like

Welkom op het :watch:-forum!!

Welkom. En omega: altijd mooi.

Welkom!!