Even voorstellen, Albertos

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom op het forum :+1:

1 like

Welkom en veel plezier met het horloge virus.

Foto’s van je horloges doen het altijd goed hier dus kom maar op :laughing:

1 like

Hoihoi, “eerst zien dan geloven”!
:face_with_peeking_eye::rofl::face_with_peeking_eye::rofl:

1 like

Welkom!

1 like

welkom-home

Even testen of ik foto’s geplaatst kan krijgen :thinking:

10 likes

Gelukt :smile:

Nou, voor de liefhebbers dit is het horloge welke ik vandaag om heb, mijn Seiko SNE437P1 Solar Prospex.

2 likes

Van harte welkom!

Hoppa, ja hoor! Leuk, kom maar door met de rest! :wink:

Mijn Seiko SRPE99K1 , een horloge welke ik ook als dress watch gebruik. Niet alleen sportief qua uitstraling maar ook sjiek.
Dit horloge is er ook mede verantwoordelijk voor dat mijn SKX007 en SKX009 uiteindelijk het veld hebben geruimd…:cry:
Achteraf spijt van gekregen natuurlijk :sob:

6 likes

Dit zijn beide Seiko solar duikers, de blauwe Padi uitvoering (SNE549P1) en omdat ik dit een heerlijk comfortabel dragend maar ook een prachtig model vind heb ik de zwarte versie (SNE437P1) erbij gezocht😊
Deze 2 krijgen dus veel draagtijd.
En ja de kenners hebben gelijk , de vergrootglaasjes heb ik verwijderd, nu vind ik de look veel strakker zonder vandaar…

4 likes

Dan mijn Casio G-shock square, een GW-M5610U. 1 van 2 squares die ik heb , erg fijn om te dragen. De band ben ik nog steeds in twijfel over. Inmiddels ben ik bezig om een zogenaamde combi-bracelet te bemachtigen en uit te proberen.

3 likes

Is dat niet de SRPE77K1? Een stijlvolle Diver inderdaad, logisch dat je die als dresswatch gebruikt.

(Note to myself: 009 voor mezelf verstoppen).

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Je hebt helemaal gelijk, dit is uiteraard de SRPE77K1…foutje :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Heel herkenbaar hoor. Ik heb eerst een overzichtje gemaakt in een spreadsheet om niet steeds het verkeerde type bij een foto te plaatsen. Ook handig om de juiste bandjes te bestellen.

Leuke horloges die je makkelijk kunt rouleren door de week, lijkt me. Veel draagplezier!

1 like

Oef. Die is mooi zeg. En die band maakt het plaatje af. Welkom op het forum, er zijn verrassend veel Japanse liefhebbers (ik ben er ook 1 van maar meer citizen dan Seiko), dus je kunt je lol op :slight_smile:

1 like

Eindelijk even tijd om de rest van mijn bescheiden horlogeclub op de foto te zetten :wink:

Eerst even dank aan forumlid @Myrrhman want van hem heb ik gisteren mijn 2e Citizen Promaster in mijn verzameling ontvangen , een mooie BN0200 :grin:

1 like

Hier de beide Citizen Promaster modellen, een NY0040-09EE en dus de BN0200-81E

2 likes

Welkom op het forum Albert .

1 like