Even Voorstellen: AlexanderVB

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom Alexander!
Veel plezier hier.

1 like

Van harte welkom, Alexander!

1 like

Welkom Alexander, aangenaam om kennis te maken.

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom Alexander emot-tiphat

1 like

Dank allemaal voor het hartelijke onthaal!

Misschien door een beetje pech. Lekker goedkoop het horloge online gekocht, na een jaar ofzo werkte er iets niet meer (kan me niet meer herinneren wat) en ik dus met het schaamrood op mijn wangen naar de lokale horlogewinkel die ook Citizen verkocht. Horloge opgestuurd en was deze voor maanden kwijt. Nadat ik deze terug in ontvangst had genomen werkte de radioontvangst niet meer, kon de moed niet vinden om deze terug op te sturen.

Op zich is het wel een grappige feature, maar oh zo overbodig. Ik denk dat de horloge hierdoor ook hopeloos complex is - wat wel ironisch is natuurlijk. Even het uur verzetten is al een uitdaging, moet ik het boekje er weer even bijhalen en een half uur studeren om alles weer te calibreren!

Leuk artikel! Ik denk dat er veel mensen niet echt fan zijn van titanium wegens te licht, ik ervaar het juist omgekeerd. Daardoor denk ik ook dat ik heel erg aangetrokken ben tot de Tudor Pelagos - die ik recent gepast heb.

Prachtig horloge maar toch net iets te bulky

De FXD zat dan weer peeerfect, maar heb de indruk dat het toch leuk is om af en toe een metalen band te kunnen hebben!

Welkom op het forum :+1:

Welkom hier

Welkom Alexander veel plezier op dit forum

Ik ben ook niet vies van titaan. Dit zijn twee exen:

En dit is een huidige:

Ik zou zeggen: opties genoeg op de markt. De Credor Locomotive, de nieuwe IWC Ingenieurs, etc zijn er ook nog, voor wie het budget wil verhogen, en dan nog dit:

Topmateriaal.

Welkom!

Veel plezier hier :raised_hands:

Welkom op het forum! :wink::+1::+1:

Welkom :watch:

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Van harte welkom Alexander!