Even voorstellen: Beentje + huidige 'collectie'

Welkom!

1 like

Welkom op HF Ricardo. Geniet van je persoonlijke horloge reis :+1:t2:

1 like

Welkom hier.

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom!

1 like

:wave:

1 like

Ha Ricardo,

Welkom op het forum. Veel leesplezier gewenst en we lezen graag je over eventuele nieuwe aanwinsten.

1 like

Dat zal vast gaan gebeuren :sweat_smile:

1 like

Welkom hier bij HF !

Mooie collectie Beentje.
Ik wil mij ook graag voorstellen maar hoe vind ik de juiste link?

Dankje!
Ik heb geleerd dat na het bevestigen van je account je eerst lekker mag rond neuzen op het forum. Wanneer je hier voldoende tijd aan hebt besteed krijg je de toegang tot starten van nieuwe topics etc.
Ben benieuwd! :facepunch:t2:

Dank je wel Beentje en sorry voor mijn topic vervuiling.

1 like

Welkom op HF, Ricardo! En welke minpunten heeft jouw Seiko Sportura, wat jou betreft? We denken graag mee. Dus als je wat wensen/eisen qua specs opgeeft, krijg je vanzelf de nodige suggesties, voor een volgend horloge.

Bedankt!
Zoals gezegd zit de batterij er aan te komen voor vervanging.
De wijzers zijn van kleur verschoten en het Lunetten/bezel heeft veel schade.
Verwacht dat dit een geanodiseerde aluminum variant is.
Momenteel ben ik me serieus aan het verdiepen in een Longines Hydroconquest ( :heart_eyes:).
Ik sta natuurlijk altijd open voor advies over soort gelijk horloge(s) zowel qua looks dan financiën haha.

Welkom en veel plezier hier :wink:

1 like

Hi Ricardo!

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses: :+1:

Leuke collectie heb je!

Heel veel plezier toegewenst hier en nog veel mooie horloges!

1 like

Ja, als het horloge verder niet belangrijk voor je is, zeker doen.

Ja, gekleurde wijzers kunnen verkleuren, na verloop van tijd. Zeker als ze aan veel zon zijn blootgesteld en een bezel kan beschadigen, als deze in contact komt met andere, harde objecten. Klinkt logisch. Maar toch is het mogelijk om dit te vermijden of minimaliseren, als je een beetje voorzichtig doet en je horloge afdoet, wanneer je vermoedt dat dit risico aanwezig is. Bijvoorbeeld tijdens klussen. Zo heb ik mijn 30 jaar oude TAG Heuer gewoon netjes kunnen houden. Een Longines Hydroconquest is overigens een prima horloge. Ik zou zelf ook zeker even bij het merk Squale kijken. Mooie heritage, als het gaat om duikershorloges, de modellen zien er goed uit en zijn kwalitatief gewoon heel goed.
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl

In het begin (zo’n 10 tot 12 jaar geleden) was ik er zo zuinig op dat ik er soms zelf gek van werd haha. Na een aantal jaar ben ik er inderdaad ook van alles mee gaan doen. Ook het verhaal van de zon zal best kloppen want dat heeft hij vaak gezien.

Ik ga gelijk eens kijken op de site die je me voorstelt, ben benieuwd!

1 like

Van harte welkom hier! :blush: :+1:

1 like