Even voorstellen, beter laat dan nooit!

Welkom :smile:

1 like

Welkom. Benieuwd naar de foto’s.

1 like

Welkom, veel plezier hier.
t8247lrg

Welkom hier :+1:

1 like

Welkom.

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom🙋‍♂️

1 like

Welkom! :raising_hand_man:

1 like

Welkom wouter👋🏼

1 like

Hey! :wave:t2:

Welkom hier!!
Maar foto’s zegt mij meer dan al die nummers en types.
Ik ga gewoon voor wat ik mooi vind. Ha ha

Hierbij het totaaloverzicht van de huidige situatie.

In de bovenste doos van boven naar beneden van links naar rechts, een oud horloge van mijn opa (Citizen) een lilienthal berlin (dat krijg je als je niet gehinderd door enige kennis op Facebook gaat shoppen)
Onderin twee horloges van mijn vrouw, een kleine Casio en een Sturmanski Gagarin (ze is Russisch, ik vond het een leuk kado, ik draag hem meer dan zij)

In de onderste doos links boven een Tissot PR516GL Heritage gebroederlijk naast de vintage versie. Het topstuk van de collectie is een Speedmaster MK40 :slight_smile: Dan volgen twee Seiko’s; SARB033 en SKX007K

Een souvenir uit Wit Rusland begint de 2e rij, een Luch met enkele wijzer. Daarnaast een oude Seiko 5 van mijn opa. Hiernaast de wel bekende EMG DL63 HLFE 2017.

De meest recente aanwinst is de CWC g10 uit 1984, mijn geboortejaar :slight_smile: en rechts onderin het horloge waar het mee begon, de Seiko Premier Kinetic.

In eerste instantie dacht ik de PR516GL Hertitage de deur uit de doen want hij is erg groot. Maar naar alle reacties denk ik toch dat ik kleiner ga beginnen. Dus zodra ik mijn stickertje heb om te mogen verkopen zijn de DL63 en SKX aan de beurt. Mocht ik echt spijt krijgen zijn die wel weer redelijk binnen handbereik.

5 likes

Welkom.

1 like

1 like

Beste Wouter,
welkom op HF!

1 like

Welkom :+1:

1 like

welkom

1 like

image

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom , have fun!

1 like