Welkom Max, prachtige Tudor
Veel plezier hier
Welkom
Welkom!
En die Polar Expl II, dat is een aanrader. Ik mis die van mij nog regelmatig (zeker als ik mooie fotootjes op het HF voorbij zie komen )
Gefeliciteerd met je nu al prachtige collectie, en veel plezier met de zoektocht naar meer moois!
Welkom
Wederom iemand die eens niet “woonachtig” is, maar gewoon woont. En werkt. Ik vind het nu al een goed topic, chapeau. En welkom.
En je kunt je hart ophalen, daar heb je ook nog Eco Drive, Solar, Kinetic en Spring Drive automaten van, dus je hoeft je niet te beperken tot een veerton met ankergang.
Leuk ding, smaakvol klassiek.
Daarom heb ik alle vintage de deur uit gesodemieterd. Er is altijd wat mee.
Terecht. Übercool ding. Ik was gisteren op een get together met heel veul Rolex, en de BB58 die er rondzwalkte sprak me aanzienlijk meer aan met z’n old-timey vintage charme.
Dat is Reverso geld. Ik vind GS prachtig, maar de Reverso ook. Ik vind het moeilijk beoordelen wat beter bij je past, maar vind de GS eerlijk gezegd dik. Een 39x14mm horloge is niet per se in balans op leer, dus die moet je op de bracelet gaan blijven dragen als contragewicht.
De Reverso zou mijn comfort-keuze zijn, maar die is maar weer 30m waterdicht. Van Zenith zijn er ook snoepjes te vinden, de 37mm ZEP is geweldig. Ik vind dat een moeilijke keuze, eerlijk gezegd, dus ik wens je er veel succes mee.
De Polar is een mooi horloge tegen list-10% korting, maar meer betalen is in mijn hoofd gekkigheid. Ik kan 'm waarderen, maar niet voor de huidige straatprijs.
Mooie introductie en zeker zo gave BB58!
Heerlijk om elke week zoveel mooie horloges te mogen zien. Tof dat je het zo combineert. Kan me voorstellen dat je dat salaris deel ook gelijk als je horloge potje ziet om de cirkel rond te maken of is dat te nerdy doorgedacht?
Welkom!
Leuke intro om te lezen, welkom!
Fantastisch inderdaad! Alleen heb ik nog niet echt een klik met de horloges met Spring Drive die ik tot nu toe gezien heb. De SBGJ249 daarentegen, oh my.
Voor mij ook.
Absoluut. Vind ~9k ook veel te duur, zou dat zelf niet doen. Misschien als Tudor de Pro met een witte wijzerplaat uitbrengt dat ik die wel is zou willen proberen.
Dat klopt zeker, al ben ik niet specifiek ergens voor aan het sparen dus gaat er ook niet zoveel naar toe
Hoi Max,
Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!
Ik wens je nog heel veel plezier toe hier en nog veel mooie horloges!
Welkom Max!