Even voorstellen: Brouw

Van harte welkom :clap:

Welkom :grin:

Welkom op HF :+1:

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! Succes straks, Hamilton is altijd goed en een Longines Conquest is ook prachtig! We zien het hier dan wel😀. (Momenteel draag ik een mooie Jazzmaster).

Bedankt allemaal voor het warme welkom!

Welkom!

b309c3556e7284e2afe5ebfaa37866d9

Bedankt allemaal voor het warme welkom!

Intussen is de zoektocht naar mijn eerste horloge wat verder gegaan, maar nog zonder eindresultaat. Vorige week heb een Hamilton jazzmaster (H32451141) gekocht, hij kreeg de voorkeur boven de Longines Conquest. Maar het voelde toch niet goed, ik vond hem niet bij mij passen. Het is een mooi horloge, maar hij miste de uitstraling die ik zocht. Dus de jazzmaster weer retour gebracht naar de juwelier en met lege handen naar huis gegaan.

Ik heb in de tussentijd nagedacht over wat ik echt wil en talloze uren gezocht naar een nieuw horloge en nu sta ik voor een dilemma. Ik vind de Oris Aquis date echt waanzinnig, maar de prijs niet zo… Het is eigenlijk precies wat ik zoek: een cleane diver en alles lijkt goed in verhouding. Een horloge wat ik zowel zakelijk als privé heel goed kan dragen. Maar toch blijft de prijs me tegenhouden…

To be continued