Even voorstellen: Cripple-meatball

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

Welkom, leuke naam :wink:.
Wacht niet te lang met het baterijtje want mij hebben ze vertelt dat het anders kan gaan lekken en dat kan het horloge beschadigen.
Veel plezier hier :wink:

1 like

Welkom Jeremy op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!:watch:

1 like

Welkom bal gehakt :grin:, maar 21 jaar en beginnen met een Black Bay, Seiko en een Ebel knap hoor :+1:

1 like

welkom jeremy

1 like

Van harte welkom Jeremy :+1:

image

Mooie horloges én een chauffeur. Goed bezig!

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Jeremy emot-tiphat

1 like

Jeremy van harte welkom hier :+1:

1 like

Welkom hier Jeremy!

1 like

Welkom Jeremy

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom op het forum.

1 like

Welkom hier! En uiteraard succes met het opbouwen van je verzameling.

Je noemde de topmerken grappig genoeg niet. De Philippe Dufours, Voutilainens, Roger Smiths, F.P. Jounes en Hajime Asaokas van de wereld, om maar een greep uit die doos te doen.

Maar je vergeet ook A. Lange &Söhne, Breguet, the Micro Artist Studio, Grönefeld, en zeer veel anderen, waaronder zelfs een Cartier, Hermes en Louis Vuitton

:wink:

Alle respect voor de greatest hits hoor, maar er bestaat een hele wereld buiten Hotel California en Bohemian Rhapsody. Je kunt hier nog uitloggen, want anders kan het zomaar een verwarrende en dure tijd voor je worden. :rofl:

3 likes

Haha, je hebt helemaal gelijk! Die merken kende ik wel maar ze waren me even ontschoten.
Bedankt voor het geheugensteuntje! Tijd om mijn kennis weer wat op te frissen. :smile:

1 like

Grappig genoeg staart men zich blind op merken als Rolex en AP, maar laten we eerlijk zijn, Rolex is een aartsconservatief bedrijf met z’n oorsprong in de toolwatches, en aangezien ze steeds meer bling bling produceren worden die toolwatches steeds meer Invicta-achtig. Neem nu de GMT Master II. Dat was ooit een mooi horloge, maar is tegenwoordig pure kermis. De Oyster Perpetual is, wat mij betreft, de enige “echte” Rolex die ze nog maken, misschien eens met een DJ.

De BB58 die jij hebt gekocht vind ik dan ook leuker dan de gemiddelde moderne sub, juist omdat Tudor hier een Submariner uit 58 aan het channelen is, wat veel, veel leukere horloges waren. Als ik van het Rolex conglomeraat van Bucherer/Rolex/Tudor iets zou kopen wat nu op de markt is, zou ik naast een OP ook niet verder kijken dan een Tudor BB58 of 54, of mogelijk een Pelagos 39.

Audemars, intussen, is gewoon een one trick pony geworden over de rug van één van de meest afgrijselijke ontwerpen die ze in 150 jaar bestaan hebben gemaakt. :slight_smile:

Kijk voor de gein ook eens naar wat independents als J.N. Shapiro allemaal aan het doen zijn. Ik weet dat je op je 21e eerder naar een toolwatch dan een independent dresswatch kijkt, maar het is altijd interessant te weten wat vakmanschap en handwerk betekenen.

3 likes

Welkom Jeremy ! Vanwaar cripple meatball ?

1 like