Even voorstellen: Cyne7

Thnx all!

image

1 like

image

1 like

Zo. Blij. Zo. Verfrissend. Na al die woonachtigen ben ik blij iemand te zien die gewoon woont. Welkom hier.

Leuke Tissot, trouwens.

Ik zou, a propos heirloom, een lans willen breken voor Grand Seiko of Citizen high end quartz. Omdat mensen hier toch een beetje verzanden in automatenland moet er iemand wat tegenwicht bieden, nietwaar?

Sja, ik op termijn ook niet echt. Meestal zitten we over totaal andere dingen te bomen als ik mensen van dit forum in levenden lijve tref. :slight_smile:

1 like

Haha, wanneer woon je ‘niet-gewoon’ dan? :stuck_out_tongue:

En bedankt voor je tips. Ik heb al een aantal Grand Seiko’s gezien, maar die vielen niet helemaal in de smaak, maar ik ga ze zeker nog even wat beter bekijken :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier. Allereerst mooie Tissot, En wil je het geld van die Rolex nog even op zak houden dan is de Seamaster een waanzinnige keus!

1 like

welkom-home

1 like

Veel mensen die zich voorstellen zijn “woonachtig in”. Los van het feit dat dat “woonachtig te” moet zijn, is het in mijn ogen nodeloze duurdoenerietus. :slight_smile: Dus ik ben altijd weer blij als iemand gewoon in een dorp of stad woont. :slight_smile:

High performance quartz is geinig hoor. Zo zijn daar de Citizen Chronomasters:

Citizen-Chronomaster-Gear-Patrol-Lead-Featured

En heb je de Longines VHP:

De guilloche komt wat lullig over op deze foto, maar het zijn echt coole horloges. Kortom: de keuze is reuze, ook als GS niet je ding is. :slight_smile:

Zo, nu heb ik je topic weer genoeg vervuild met een schaamteloze quartz promotie. Welterusten!

1 like

Hier je nieuwe vrienden! Welkom op het forum :+1::watch:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Slik, dat is wel gelijk een forse finamciele sprong tov de rest in t lijstje.

1 like

Haha ik moet eerlijk zeggen dat die op het moment wel minder prioriteit heeft. A man can dream :stuck_out_tongue:

Welkom! Veel plezier hier!

1 like

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF!
Prima shortlist, daar zitten geen echte missers tussen.
De Style kom je niet zo veel tegen en scoort wat minder op restwaarde. Verder vind ik hem veel te groot.
Zelf geen fan van ‘skeleton’ horloges. Vaak is het een keuze van beginnende horlogisten, die dan ook voor een groot deel van de waardering ervoor ‘genezen’.
Ik vind de Speedmaster het mooist van je rijtje.

Dat klopt natuurlijk, maar hola



is het niet. Onze taal is voorlopig nog geheel gratis.
Verbazingwekkend ook, uit de mond van een zich veelvuldig van archaïsmen bediendend scribent! :smile: Je vind het zelf nota bene net als ik gewoon leuk om Nederlands te larderen met een toefje streektaal, straattaal, jargon, ‘vreemde’ talen en ja, ook archaïsmen. Streektaal en vooral ook archaïsmen zijn lief.

2 likes

Waarvan je na enige tijd denkt; “had ik die maar nooit, ontmoet” omdat je die scherp geprijsde Speedmaster niet kon laten liggen, je voor het gemak even vergeet dat de bestelde Tudor nog niet eens binnen is. Oh ja, twee weken terug de Artelier Skeleton bemachtigd, die viel toch wat tegen, maar die verkoop je wel weer
moet nog lukken en ook twee weken oud is tweedehands merk je aan de biedingen. Maar goed, in de rij bij de voedselbank ontmoet je ook weer nieuwe vrienden :wink: Welkom!

2 likes

Bedankt!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wat verbaasd was over hoe mensen op dit forum denken over Skeleton horloges. Ik dacht juist dat daar meer animo voor zou zijn, juist omdat het de techniek en de mooie binnenkant laat zien :sweat_smile:

Maar na een paar dagen browsen ben ik er inmiddels achter dat er juist vrijwel geen interesse voor is. Maargoed, ieder z’n smaak natuurlijk :slight_smile: Een kennis van me heeft die Oris Artelier, en elke keer als ik hem zie vind ik hem toch keer op keer weer vet. Zelf ook maar even geprobeerd:

Zit lekker, maar ik aim stiekem toch voor een van de Omega’s :slight_smile:

Beste,
welkom op HF!

1 like