Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!
Ook. Maar goed, kreeg teveel commentaar van de studenten die ik les geef. Ben daarom teruggevallen in oud gedrag en draad roze kanten damesondergoed. Spreekt voor zich dat het ook om een string gaat
Welkom Dennis
Welkom Dennis!
Ik ben trouwens mijn leven lang al verliefd op
Breitlings. En ik heb gezien dat de Navtimer ook in grote maten verkrijgbaar is. Dat is ook zo ongeveer mijn smaak qua horloges. Grote wijzerplaat met smalle ring erom heen. Dit ter info
Welkom hier Dennis!
Je kunt inspiratie op doen in dit topic met klatsers:
Welkom!
Welkom op het forum!!
Welkom hier.
Welkom bij de club Dennis.
Welkom Dennis
Van harte welkom !
Welkom👍
Welkom bij je nieuwe verslaving
Welkom Dennis
De naam ‘Dennis’ als ‘nickname’ was in gebruik. Dan maar een extra D.
Zelf heb ik maar 1 horloge die ik altijd draag. Is al 15 jaar oud. Is een GC en als ik het goed heb 49mm.
Feit dat ik een groot horloge wil hebben, is omdat ik graag aan de gewichten hang. En om een klokje te dragen van 40mm,met bovenarmen van 50cm en een pols van bijna 23 nu, zal alleen mijn vrouwelijke kant omhoog brengen. Terwijl ik er alles aan doe om een man te blijven. Keuzes maken dus voor mij.
Ik heb onlangs een horloge gekocht bij @PeterPG.
In zijn post gaf die aan dat het horloge tot makkelijk 26 ging. Klokje was klein voor mij, 45mm, maar voor het doel waar ik dot horloge voor ga gebruiken goed genoeg.
Peter heeft voor mij een band geregeld die een paar cm langer was dan de originele waarover hij hieronder schrijft.
Welkom Dennis,
Geniet ervan