Even voorstellen: Elmarvanh

Mooi is de Sumo zeker. Zo’n fraai gelijnde kast kom je niet vaak tegen. Maar om 'm nou ‘bescheiden’ te noemen. De naam ‘Sumo’ verraad 't eigenlijk al. Het is toch een behoorlijke jongen. 44 (of 45?) mm en dikke, lange lugs die dan wel weer mooi met de vorm van de pols meelopen. Gefeliciteerd, @Elmarvanh en welkom op HF, trouwens nog! En veel Seikofans hier, inderdaad. Dus je bent in goed gezelschap. :grinning: Heb overigens nog geen foto’s in je topic gezien… Heel simpel: op het plaatje click/copy en in het tekstveld van je post click/paste. Idiotproof, zeg maar. Het feit dat 't mij lukt, zegt genoeg. :wink:

1 like

Valt reuze mee, door de kastvorm en de lugs draagt ie kleiner dan de mm doen vermoeden

Sowieso in ieder geval een stuk kleiner dan zo’n 47mm kinetic :wink:

1 like

Voor de gemiddelde pols is een Sumo goed te doen. Maar ik zie op alle fora en FB groepen regelmatig mensen afhaken omdat de Sumo toch een maatje te groot voor ze is (overhang). Gelukkig kan ik 'm zelf goed hebben en ook de shrouded SUN diver gaat nog goed. Dat komt omdat deze nauwelijks lugs heeft. Ik geloof dat Sumo en SUN lug-to-lug trouwens ongeveer even groot zijn. Maar de SUN is natuurlijk een heel stuk dikker.

1 like

[quote=“TagEd, post:43, topic:64413”]
Sumo maatje te groot [/quote]

Yup, geldt voor mij ook

Leuk, al die lui hier met de zelfde liefhebberij!! :slight_smile:
Hier nog wat pics van mijn horloge verleden:

2 likes

Welkom op het HF Elmar

grt. Gerard

oh… ik zie dat ik je al eerder welkom heb geheten…,
:grinning:

1 like