Welkom bij de club Rinus.
Bedankt hiervoor, is in ieder geval dichtbij!
Mijn beste,
Rinus, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom hier.
Welkom!
Welkom.
Welkom op dit mooie forum, Rinus.
Dat is heel wijs. Zo heb ik het beperkt tot horloges die de tijd aangeven
Ik hoop dat je snel een kundig persoon vindt voor de Pogue. Toch 1 van de iconische Seiko’s.
Welkom hier bij HF !
Welkom Rinus en veel plezier hier
De genoemde adressen zullen zonder meer kundige horlogemakers zijn. Uit ervaring kan ik zeggen @Aad57 is the place to be.
Succes met de restoratie, de Pogue is het waard.
Welkom op HF!
Welkom!
Welkom!
Nogmaals iedereen bedankt voor alle tips en reacties.
Ik heb inmiddels al contact gehad met Aad, dus ik hoop maar dat het goed gaat komen met de Seiko Pogue.
Welkom!
Welkom en die werenbach!
Bedankt voor je reactie en leuk dat je de Werenbach mooi vind!
Welkom Rinus. Ik woon zelf ook in Tilburg!
Ik heb ervaring met Koen, maar die neemt geen werk meer aan op het moment. Band is inderdaad niet origineel en het glaasje kan ook de nodige liefde gebruiken. Heb je het horloge op Chrono24 gekocht? Dan had ik namelijk gewoon een refund gevraagd.
Als je kijkt naar een nieuw glas, uurwerk service, pakkingen, orginele band zit je toch al aan een euro of 300 omdat de band en het glas lastig te vinden zijn. Je kunt wel eens kijken voor een orgineel glas op eBay (ik gok zo’n 80 euro) en uncleseiko biedt vervangende banden die op de originele lijken aan. Het zijn schijnbaar lastige uurwerken om te servicen.
Hallo Yannick, bedankt voor je bericht.
Ik had inmiddels al begrepen dat Koen geen werk meer aan neemt, is wel jammer want dat zou makkelijk zijn zo in Tilburg.
Maar ik heb inmiddels al contact gehad met Aad en die wil hem wel servicen.
Ik heb hem inderdaad op Chrono24 gekocht.
Het glas en de uiterlijke conditie was wel goed op de foto’s te zien en dan vond ik niet zo’n probleem. Ik had wel gevraagd of het goed liep en of alles verder werkte en dat bleek ook zo te zijn.
Pas een tijdje later ben ik er achter gekomen dat de band niet origineel is en dat de conditie van het uurwerk toch niet in goede staat was.
Als ik dat eerder had geweten had ik inderdaad beter een refund gevraagd. Goede les voor de volgende keer om alles beter en sneller te bekijken.
Die band moet ik nog eens verder naar gaan kijken wat ik daar mee ga doen, die van uncleseiko ben ik inderdaad ook al tegengekomen, maar bedankt voor de tip.
In wat voor soort horloges ben je zelf geïnteresseerd?
Met vriendelijke groeten, Rinus
Welkom, Tinus en nog veel plezier op ons forum.